• Sally8585

BIM november 2016

Hej! Jag hoppar in här om jag får :) mensen kom precis så nytt bim blir runt den 9 november. En evighet :(

• Sally8585

Räknat med att min mens är över imorgon. Har då blödit i ca 8 dagar. När har jag då min äl? Min app säger på fredag men det är väl för tidigt?

• Sally8585

Jag måste få kräka ur mig. Jag blir så less! Bim -4 idag och negativt test. Inga symtom heller. Detta är typ 3 försöket nu. Alla andra barn har blivit till på en svinblink. Kul att fylla 31. Gammal och grå blir man och fertiliteten försvinner typ haha! ;)

• Sally8585
    anna7607 skrev 2016-11-13 15:25:44 följande:

Försök nr 18 här... så Tre är ju inget haha... om du känner dig less och galen nu så vänta bara haha man blir värre haha. Sista grav fick jag mens sen ett pluss bim+5 då mensen va konstig. Slutade tyvärr m mf

Ja man ska väl inte klaga. Men blir så frusterad :( Hoppas du får ditt pluss snart och att bebis stannar ?
  • Sally8585
    Nykär15 skrev 2016-11-13 17:44:42 följande:

Gammal?

Själv fyller jag 40 snart...försökt ett år nu med både ett MF och ett MA i v 13...tre försök är ingenting! Resan till barn kan vara både lång och krokig...man måste försöka ta det med lite ro och leva under tiden, vet det är skitsvårt! Men jag tycker man blir lite avtrubbad med tiden och jag var nog pråligare första försöken än mot nu...kanske pga all skit vi genomgått sista månaderna efter MA.

Första två barnen blev till på första försöken...inga konstigheter.

Äl-test gått ner idag igen, så väntan på BIM 26/11 har börjat.

Förlåt. Kanske klumpigt och respektlöst att säga så när jag vet att andra kämpar så. Men för mig känns det så hopplöst och jag har världens åldersnoja just nu också :( hoppas du får ditt pluss nu <3
  • Sally8585

Bim -1 idag. Negativt test. Känns som om mensen kommer snart. Får hoppa till bim i dec har jag en känsla av! :/

• Sally8585
    crx skrev 2016-11-15 21:00:52 följande:

Tempen droppade precis till 36.5 så i natt kommer mensen. Det betyder att CB kan ge rejält felvisande resultat!

Usch vad jag tappade all lust till allt... :( Lycka till tjejer!!

Men ska man inte tempa på morgonen??? :( tappa inte hoppet <3
  • Sally8585
    crx skrev 2016-11-15 22:15:35 följande:

Jo för att detektera ÄL och basal kroppstemperatur. Din bastemp höjs alltid vid ÄL och är fortsatt hög fram till mensen. Då droppar den ner ordentligt, nära basal kroppstemp. Är du gravid uteblir sänkningen. Därav har jag tempat mig typ 50 ggr per dag nu innan beräknad BIM som är i morgon. I förhoppningen om att den inte skulle sänkas... :) = 100% mens!

Jaha! Se vad man lär sig :D jag börjar tempa min första gång imorgon! :D
  • Sally8585
    crx skrev 2016-11-15 23:13:09 följande:

Aaah det är spännande vad kroppen är fiffig!!! Bättre än alla spökstreck i världen. ;)

Haha ja men faktiskt! :) Bim imorgon. Hoppas på ett plus men nja.. känner mig rätt säker på att menshelvetet kommer :(
  • Sally8585
    crx skrev 2016-11-15 23:19:03 följande:

Jag har också BIM i morgon... :( så detta är typ första gången på länge som det stämmer exakt med kalendern. Diffar oftast någon dag för mig.

Jag väntar in din uppdatering i morgon! =)

Negativt som fan på testet som jag tog nyss. Och menskänningar. Så nya tag i december för oss :D
Svar på tråden BIM november 2016