BIM november 2016
Hoppar också in här (var med i okt tråden tidigare)
Blir 4:e försöket nu med barn nummer 3.
Har en pojke född 2007 och en flicka född 2010. :)
Hoppar också in här (var med i okt tråden tidigare)
Blir 4:e försöket nu med barn nummer 3.
Har en pojke född 2007 och en flicka född 2010. :)
BIM-lista:
Fia007: 1/11
Rosali84: 3/11 Första försöket (oskyddat sen länge, men inga aktiva försök), 3:e barnet
Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma
Väntar på magen: 7/11, fjärde försöket med 3:e barnet
Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet
eg90: 14/1
Uppdaterar då någon inte använt senaste listan så jag inte längre finns med
BIM-lista:
Fia007: 1/11
FruH92: 2/11
Sunflower95: 4/11, andra försöker, första barnet.
Rosali84: 4/11, första försöket, 3:e barnet
Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma
Väntar på magen: 7/11
Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet
Anonymis3ns: 12/11
Kåtisroinen: 13/11, första försöket, första barnet.
eg90: 14/1
Skoovde: 15/11. 23år gammal, första barnet, femte försöket - ett missfall.
Har kört med ägglossningstest i två dagar. Men har svårt att tyda dom.
Hade jag ägglossning idag kl: 11 och nu några timmar senare (kl: 18.30) är den över?
Är inte så insatt i dessa tester, men hoppas att nån annan här inne är bättre på detta. :)
Tjena! En liten uppdatering från mig... tror min ÄL börjar närma sig nu, små stickningar i äggstockarna, öm vid sex och flytningar... gjorde ÄLtest, inte riktigt positivt men ni kanske kan hjälpa mig tyda? Tidigare test har det varit ett solklart negativt test..
Jag förstår ingenting... Igår (söndag) när jag tog ÄL var det ett "svagt positivt" svar.. vi hade lite vuxenmys på lördagkväll.. mina symtomer för ägglossning slutade redan på lördagen. (Brukar sitta i längre) och jag har mått väldigt illa hela dagen idag! Jag hade inte ens några tydliga streck på ÄLtestet och är inte ens säker på om jag haft min ÄL ännu, så jag fortsätter testa nu kommande dagar.
Men min fråga... OM jag (skulle ha haft sån sjuk tur) nu skulle vara gravid, vilket jag inte tror... och blivit det i dem "fertila" dagarna... kommer testet att visa ägglossning i huvudtaget då? Jag är så förvirrad!!!
Denna väntan.. :)
Mina symtom blir fler och fler... Har varit "skenis" förut, men denna månad har jag andra symtom.
Ont i brösten (från armhålan) kan knappt gå i trappen pga detta
ENORM trötthet. Somnade 20.00 igår (trots att jag bara legat och vilat på soffan direkt efter jobbet)
Och molvärk! Liknande mensvärk men ändå inte. Den kommer och går men känns mest om jag ligger ned i fosterställning.
Hur känner ni andra?
Idag har molvärken ökat lite styrka här. BIM-7
Idag ilade/högg det till i nedre delen av magen så jag faktiskt blev rädd :/
Och illamåendet kommer snabbt efter mat. Annars har jag bara legat hela dagen, och sovit om vartannat.
Idag är jag på BIM-4 och har inte testat något än. Symtomen hänger kvar, men hur många gånger har man inte varit "skenis" dom sista månaderna :) Man vågar liksom inte tänka på annat än att mensen kommer att komma i dagarna. :/
Jag kanske vågar mig på att testa imorgon på morgonurin, eller så väntar jag ut det hela :)
För varje månad som går så blir jag alltmer "försiktig" med att testa för tidigt.... Man inser att det inte är någon vits, fast man super nyfiken egentligen :)
BIM-2, är detta ett spökstreck? :/
Gick ur denna tråd och med i december tråden men nu verkar jag ha plussat väldigt svagt imorse. Bim-5
Vad tror ni?
En liten stegring från i söndags men inte mkt... :/ dock mera rosa i färg i dag. vad tror ni?
Fjärde försöket med tredje barnet.... ÄNTLIGEN!! :)
Efter många super svaga test så fick jag det äntligen bekräftat. Men så dåligt som jag mått dom senaste dagarna så hade jag redan fattat detta :)
Lycka till ni andra...
Amen till det, känner igen det precis. Mådde med dåligt. Men har även vid tidigare tillfällen, när mensen som den skulle. Efter många försök tordes jag inte ta mycket för givet.
4 försöket är ändå väldigt bra! Vi har som sagt tappat räkningen. Men det blir min 3:a med. Fast en sladdis, eftersom de tidigare är med en annan pappa.
GRATTIS!