Inlägg från: Sunflower95 |Visa alla inlägg
  • Sunflower95

BIM november 2016

hoppar gärna in här också! Jag och min man har äntligen bestämt oss för att skaffa barn. Innan så var vi smått tveksamma pågrund av mina studier men nu gäller det. Barnlängtan är så stor. Första barnet och andra försöket nu till november. Bim 4 Nov

• Sunflower95

För mig går det segt. Äl-veckan har börjat men nu är min man väldigt sjuk! Så det blir inte mycket att göra. Jag hoppas bara på att han blir bättre snart..

Lycka till allihopa håller tummarna för alla ??

• Sunflower95
    anonymis3ns skrev 2016-10-17 21:42:49 följande:

Behöver lite hjälp här.. Detta är ett äl-test. Hur skulle ni analysera detta? Positivt? Negativt?

Enligt app är det typ 2 v kvar till äl(har lång cykel), därför jag blir så förvånad att det ser ganska positivt ut. Men detta kanske har än

Skulle också tolka det som positivt !! ????
  • Sunflower95
    Sunflower95 skrev 2016-10-18 05:47:23 följande:

För mig går det segt. Äl-veckan har börjat men nu är min man väldigt sjuk! Så det blir inte mycket att göra. Jag hoppas bara på att han blir bättre snart..

Lycka till allihopa håller tummarna för alla ??

Oj skulle vara en glad gubbe istället för frågetecken !
  • Sunflower95

Hej alla, vad kul att de kommer in fler och fler i gruppen. För min del så hade jag ägglossning 20 okt enligt min kalender, men idag så fick jag sådan stickande känningar jag annars brukar få i samband med ägglossning. Kan de vara så att kalendern är fel eller är de tidiga symptom på att ägget håller på att fästa sig?? 

• Sunflower95

Ni som har haft ägglossning redan hur känns det? Några ovanliga känningar kanske?

För min del så har jag haft molande värk, några dagar efter ägglossningen, vilket jag inte haft tidigare.?  samt är på dålig humör, lätt irriterad och gråter över ingenting... haha kan det bara något eller inbillar jag mig..

• Sunflower95
    Jerreblomstra skrev 2016-10-25 23:46:22 följande:
    Jag har haft olika sorters ägglossningar senaste månaderna. Ena månaden så har jag knappt känningar och Andra har jag som mensvärk fast inte lika mycket smärtor. Väldigt olika från människa till människa såklart men jag känner tydligt när jag ska ha äl. Brösten brukar ömma som bara den också! Jag hade ägglossning idag och denna gång hade jag inte ömma bröst men däremot magsmärtor som är nere vid ljumskarna/troskant/äggstock. Nu är det bara att invänta BIM om cirka 2 veckor! Vårt 10e försök nu och inga barn sen innan. Tar på krafterna detta!
    Jag förstår dig, tänker nästan bara på det fram till bim för att senare bli besviken när mensen kommer.
    Ja hoppas bara att det ger sig denna gången, håller tummarna för alla ! 
  • Sunflower95
    Persicca skrev 2016-10-26 00:09:14 följande:
    Jag känner också av någon "mensvärk" bara på vä sida, mest i ryggen känns det. På ÄL dagen kändes det som stick i äggstocken eller något på samma sida dvs vänster sida. Har också känt mig extra känslig. Men allt detta kan ju vara symtom som är vanligt mellan ÄL och mens. Hehe, fast jag tycker inte at jag har känt så här innan. Inte de tre senaste månaderna som jag ändå har antecknat på..
    Ja visst är det så. Men när man bara går runt och väntar på att något ska hända så hoppas man innerligt att de minsta lilla är ett symptom hahaha. Aja nu kvarstår bara att vänta några dagar för att få resultat. 

Hoppas de ger sig denna gången! :)
  • Sunflower95
    Sofie1986 skrev 2016-10-30 08:54:49 följande:

Kunde inte vänta. Men enligt Gravidkollens egna teststickor så är jag fortfarande inte gravid fast jag har BIM idag.
    Men clearblue måste jag väl lit på:):)

Stort grattis :D
  • Sunflower95

Jag tog ett graviditetstest nu på kvällen, bim-1, och fick starkt negativt. Så nu har jag tappat all hopp om att få ett + inom kort.

Svar på tråden BIM november 2016