Inlägg från: Jerreblomstra |Visa alla inlägg
  • Jerreblomstra

BIM november 2016

Jag hänger gärna med i denna tråden! Jag har BIM runt 8-10 november. Har äl nu i helgen enligt Natural Cycles men vet inte om jag vågar lita på det länge. Jag kör ägglossningstester för att vara på den säkra sidan. Använder också folsyra och om det inte tar sig denna omgång så blir det Rosenrot. Jag inväntar som sagt ÄL nu mot helgen men har börjat med tester redan nu för att märka när den är här! Jobbigt med allt väntande, blir tokig! Första barnet för oss

• Jerreblomstra
    varje skrev 2016-10-23 22:07:51 följande:

Jag vill gärna också vara med. Försöker med första barnet.

BIM LISTA Fia007: 1/11 FruH92: 2/11

sbernin: 2/11, 26 år, första barnet, första försöket :)Sunflower95: 4/11, andra försöker, första barnet.Rosali84: 4/11, första försöket, 3:e barnetTreansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma Väntar på magen: 7/11Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet '

Waattos: 9/11, 24år, första barnet, första försöket :)

Josnos 9/11 försök 14 första barnet, 2 MFAnonymis3ns: 12/11Kåtisroinen: 13/11, första försöket, första barnet.eg90: 14/1 Skoovde: 15/11. 23år gammal, första barnet, femte försöket - ett missfall.

Varje: 19/11. andra försöket, första barnet.

Jerreblomstra 9/11. 26 år. 10e försöket. Första barnet.
  • Jerreblomstra
    larssonc skrev 2016-10-24 08:45:58 följande:

BIM LISTA

Fia007: 1/11

FruH92: 2/11

sbernin: 2/11, 26 år, första barnet, första försöket :)

Sunflower95: 4/11, andra försöker, första barnet.

Rosali84: 4/11, första försöket, 3:e barnet

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

Väntar på magen: 7/11

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet '

Nykär15: 9/11, 6:e försöket, första efter MA, tredje barnet (första gemensamma)

Mandypandy90: 9/11, 26 år, första barnet, femte försöket

Waattos: 9/11, 24år, första barnet, första försöket :)

Josnos 9/11 försök 14 första barnet, 2 MF

Jerreblomstra 9/11, försök 10, första försöket.

Anonymis3ns: 12/11

Kåtisroinen: 13/11, första försöket, första barnet.

eg90: 14/1

Skoovde: 15/11. 23år gammal, första barnet, femte försöket - ett missfall.

Varje: 19/11. andra försöket, första barnet.

Larssonc: 20/11, 26 år, första försöket, första barnet

• Jerreblomstra

Jag har min ägglossning idag, tagit tester varje dag sen i tisdags men imorse kom gubben och jag känner att molvörken/mensvärken är här precis som den brukar när ägglossning sker. Har inte alls ömma bröst vilket jag haft varje gång sen ett år tillbaka vid ägglossning. Så kanske är goda tecken på att kroppen är i balans helt enkelt efter p-piller stopp för 1 år sen!

Vi hade mys sent igår kväll men vill nog inte nöja mig med det utan blir nog ikväll med ;)! Försök 10 nu så börjar bli tokig! Men bara å köra på :)

• Jerreblomstra
    Sunflower95 skrev 2016-10-25 23:13:13 följande:

Ni som har haft ägglossning redan hur känns det? Några ovanliga känningar kanske?

För min del så har jag haft molande värk, några dagar efter ägglossningen, vilket jag inte haft tidigare.?  samt är på dålig humör, lätt irriterad och gråter över ingenting... haha kan det bara något eller inbillar jag mig..

Jag har haft olika sorters ägglossningar senaste månaderna. Ena månaden så har jag knappt känningar och Andra har jag som mensvärk fast inte lika mycket smärtor. Väldigt olika från människa till människa såklart men jag känner tydligt när jag ska ha äl. Brösten brukar ömma som bara den också! Jag hade ägglossning idag och denna gång hade jag inte ömma bröst men däremot magsmärtor som är nere vid ljumskarna/troskant/äggstock. Nu är det bara att invänta BIM om cirka 2 veckor! Vårt 10e försök nu och inga barn sen innan. Tar på krafterna detta!
  • Jerreblomstra
    eelinh skrev 2016-10-28 23:29:00 följande:

Åh jag hoppas november är en bra månad för oss alla här.

Har precis fått mens efter vårt 11e försök så nästa bim blir i slutet av november. Vi kommer befinna hos på semester i Thailand då så hoppas det kan ge lite positiv energi så vi får plussa på vårt 12 e försök.

Finns det fler som försökt snart ett år? känns som de flesta plussar på bara några månader :/

Du är inte ensam, vi har också försökt ett bra tag nu! Börjar bli väldigt påfrestande. Inget positivt test än samt att det är första barnet. Längtan är enorm! Men vi försöker att kämpa på men i verkligheten är det jobbigt att vänta och vänta medan det är ens egna kropp det handlar om, man kan inte styra det
Svar på tråden BIM november 2016