• Kolan91

BIM november 2016

Hej hej!

Mens vilken sekund som helst så nästa försök blir i november.. hoppas på massa plus. Jag lade in mig själv i bimlistan.
    Lycka till alla! :)

BIM LISTA

Fia007: 1/11

FruH92: 2/11

sbernin: 2/11, 26 år, första barnet, första försöket :)

Sunflower95: 4/11, andra försöker, första barnet.

Rosali84: 4/11, första försöket, 3:e barnet

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

Väntar på magen: 7/11

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet '

Nykär15: 9/11, 6:e försöket, första efter MA, tredje barnet (första gemensamma)

Mandypandy90: 9/11, 26 år, första barnet, femte försöket

Waattos: 9/11, 24år, första barnet, första försöket :)

Josnos 9/11 försök 14 första barnet, 2 MF

Anonymis3ns: 12/11

Kåtisroinen: 13/11, första försöket, första barnet.

eg90: 14/1

Skoovde: 15/11. 23år gammal, första barnet, femte försöket - ett missfall.

Tussilago: 17/11. 34år, sjätte barnet, försök nr.7

Varje: 19/11. andra försöket, första barnet.

Larssonc: 20/11, 26 år, första försöket, första barnet

Kolan91: 25/11, 25 år, första barnet, försök 4 efter MA.

• Kolan91
    polly82 skrev 2016-10-26 21:07:18 följande:

Jag har tänkt på samma! En kompis sa till mig "skit i tester, du kommer märka när du har ÄL, håll bara koll på ÄL sekret" men jag har aldrig sett att jag har det? Hur har ni andra? :)

Jag tempar och använder ff och försöker också kika efter sekret. Första månaderna tyckte jag liksom inte att det var någon skillnad var dag men efter några cyklar började jag faktiskt se ett tydligt mönster, men några trådiga äggviteliknande sekret har jag då aldrig skådat i trosorna/pappret/fingret där emot har jag vattnigt sekret dagarna innan äl :)

Om du sätter dig in lite mer i sekret ämnet och har tålamod är jag säker på att även du hittar dina signaler. Jag testade med äl tester också för att liksom få det bekräftat och det stämde varje gång :)

Efter att ha blivit en ff nörd har en helt ny värld öppnat sig. Hihi
  • Kolan91

Här vankas äl! Smärtor på vänstra sidan så det sjunger om det!

Hoppas att guldägg och turbospermie förenas denna månad! <3

Lycka till ni andra som väntar på svar.

• Kolan91
    pimpim78 skrev 2016-11-08 22:08:51 följande:

HJÄLP,

Startade med letrozol på dag 4 och har i dag tagit sista tabletten av de 5 man skall ta. Ikväll när jag gick på toa upptckte jag att jag hade enormt mycket ägglossningssekret. Ska man ha det redan nu ? Känner mig livrädd att ägglossningen skall komma för tidigt innan ja ghinner ta sprutan ?

Nån som ätit letrozol som vet hur det varit för er ?

Ursäkta snusigt inlägg men det var så mycket så jag hade kunnat bygga broar till kina ??

Nån med erfarenhet ?

Har inte upplevt detta med pergo ??

Jag är på tredje kuren. Jag får vattnigt kring äl inte märkt att jag fått det så tidigt.

Tar du tempen?
  • Kolan91
    pimpim78 skrev 2016-11-08 22:08:51 följande:

HJÄLP,

Startade med letrozol på dag 4 och har i dag tagit sista tabletten av de 5 man skall ta. Ikväll när jag gick på toa upptckte jag att jag hade enormt mycket ägglossningssekret. Ska man ha det redan nu ? Känner mig livrädd att ägglossningen skall komma för tidigt innan ja ghinner ta sprutan ?

Nån som ätit letrozol som vet hur det varit för er ?

Ursäkta snusigt inlägg men det var så mycket så jag hade kunnat bygga broar till kina ??

Nån med erfarenhet ?

Har inte upplevt detta med pergo ??

Jag är på tredje kuren. Jag får vattnigt kring äl inte märkt att jag fått det så tidigt.

Tar du tempen?
  • Kolan91
    Mammatillenliten skrev 2016-11-12 05:18:47 följande:

Vaknade och kunde inte somna om för jag var så kissnödig.. var ju tvungen o testa då ;) nån som ser nåt? Är på äl +10 idag.

Jag tror du är gravid. Hoppas det ökar :)
  • Kolan91
    Mammatillenliten skrev 2016-11-12 16:50:18 följande:

Nu vågar jag hoppas! Fick ett fint rosa streck på Stickan i eftermiddags. På bilden ser den grå ut men det är rosa i verkligheten <3 jag är gravid!! Kan inte tro det är sant.

Visste väl det! Grattis!! Ett digital borde ge resultat när det är så där starkt.

Själv är jag på äl+5.

Lite nyfiken..Vilken dag efter äl fick du ditt första symtom? Om du nu fick det :)

• Kolan91
    crx skrev 2016-11-12 18:19:57 följande:

Tog ett CB till... kunde inte hålla mig. Men det är typ blankt, skugga ev men inte alls som det igår. :( Tänk om man kunde hålla sig ifrån att testa, då skulle man slippa massa hoppfulla spökstreck. >:(

Tråkigt att höra (jag svarade dig i "spök eller inte tråden" tidigare) kan vara att du drabbats av en så kallad kemisk graviditet. Det har jag förmodligen drabbats av flera gånger och självklart många andra kvinnor som försöker, hade man inte testat innan mens hade manju inte vetat något. Jag har nämligen försökt i 1 1/2 år nu. Jag har under tre cyklar av alla försök fått svaga men ändå fullt synliga test för att sedan få 1-2 dagar försenad mens.

Hoppas självklart att det bara berodde på för utspäd urin i ditt fall :)
  • Kolan91
    crx skrev 2016-11-12 18:43:08 följande:

Så långt kvar till 25/11 förresten... då är det ÄL nu snart för dig kanske? :)))

Jag har bim den 25 ja! Äl+5 är jag på. Känner efter som bara den men tycker mig inte känna något där nere :(

Denna väntan är olidlig!!
Svar på tråden BIM november 2016