• Mila

BIM november 2016

Thorax skrev 2016-10-27 18:44:27 följande:

Någon som vet hur man ska göra.

Jag är inbokad på cellprov den 1/11, har bim den 6/11, bör jag boka om tror ni eller är det ingen fara?

Känns olustigt att de ska in och gräva där

Jag var och tog cellprov några dagar innan BIM. Blev gravid så är nog ingen fara :)
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Mila
    Mandypandy90 skrev 2016-10-27 21:20:12 följande:

Räknas detta som ett positivt ÄL test??

Testet är inte färdigt eftersom det är färgränder fortfarande. Låt det ligga en stund :)
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Mila
    Mandypandy90 skrev 2016-10-27 22:27:46 följande:

Tack för svar! Tog denna bilden nu. Dock en bra stund efter att jag testade. vad tror du?

Nej det är inte positivt :( testa idag efter lunch eller i eftermiddag. Ser ju verkligem ut som att det är på g :)
  • Mila
    Mandypandy90 skrev 2016-10-28 14:06:51 följande:

Detta är dagens ÄL tester. Om vi nu utgår från att den i mitten(tagen 10.00 idag) är så nära fullt utslag som jag kan få. När sker då ÄL? Ikväll eller imorgon? Tacksam för hjälp!:):)

Det sista är inte klart. Du måste vänta tills ränderna är borta innan du har resultat.

När det är positivt släpper ägget cs 12-72 timmar erfter
  • Mila
    Sofie1986 skrev 2016-10-29 20:03:36 följande:

Testat med 2 likadana igår och idag! Ser ett streck. Men ändå tror jag inte riktigt på de.

Tagit flera från gravidakollen men inte sett något alls på,

Vad tror ni?

Grattis!

Gravidkollens mäter från 25 och de där från 10. Det är därför :)
  • Mila

Idag är jag på äl+9. BIM lördag-söndag.

Jag får som kramp i livmodern när jag hostar. Och har vaknat 2 nätter av molande värk. Har även en väldigt konstig känsla i höger äggstock.

Extremt ömma, svullna bröst. Men det har jag alltid mellan äl och Bim. Vet inte vad jag ska tro, det är ju så tidigt. Jag fick mf i juni, och min symptom då var väldigt svullna bröst på äl+10. Plussade på äl+11.

Jag kör ju även med progesterAll kräm denna månad så vet inte om det är den som spökar?

Svar på tråden BIM november 2016