BIM november 2016
Någon som vet hur man ska göra.
Jag är inbokad på cellprov den 1/11, har bim den 6/11, bör jag boka om tror ni eller är det ingen fara?
Känns olustigt att de ska in och gräva där
Någon som vet hur man ska göra.
Jag är inbokad på cellprov den 1/11, har bim den 6/11, bör jag boka om tror ni eller är det ingen fara?
Känns olustigt att de ska in och gräva där
Räknas detta som ett positivt ÄL test??
Tack för svar! Tog denna bilden nu. Dock en bra stund efter att jag testade. vad tror du?
Detta är dagens ÄL tester. Om vi nu utgår från att den i mitten(tagen 10.00 idag) är så nära fullt utslag som jag kan få. När sker då ÄL? Ikväll eller imorgon? Tacksam för hjälp!:):)
Kan någon mer se det?
Testat 2 olika nu! Åhhh blir så nojjig
Testat med 2 likadana igår och idag! Ser ett streck. Men ändå tror jag inte riktigt på de.
Tagit flera från gravidakollen men inte sett något alls på,
Vad tror ni?
Idag är jag på äl+9. BIM lördag-söndag.
Jag får som kramp i livmodern när jag hostar. Och har vaknat 2 nätter av molande värk. Har även en väldigt konstig känsla i höger äggstock.
Extremt ömma, svullna bröst. Men det har jag alltid mellan äl och Bim. Vet inte vad jag ska tro, det är ju så tidigt. Jag fick mf i juni, och min symptom då var väldigt svullna bröst på äl+10. Plussade på äl+11.
Jag kör ju även med progesterAll kräm denna månad så vet inte om det är den som spökar?
Äl+10 idag och negativt testa tidigt :( försöker nr 6