• Persicca

BIM november 2016

Hejsan :) jag går med i denna tråd. BIM 6/11. Jag tror min ÄL var 23/11. Detta är första försöket, inga barn sedan tidigare. Jag har gjort 2 aborter tidigare.

Spännande det ska bli att få följa er andra också :)

• Persicca
    Sunflower95 skrev 2016-10-25 23:13:13 följande:

Ni som har haft ägglossning redan hur känns det? Några ovanliga känningar kanske?

För min del så har jag haft molande värk, några dagar efter ägglossningen, vilket jag inte haft tidigare.?  samt är på dålig humör, lätt irriterad och gråter över ingenting... haha kan det bara något eller inbillar jag mig..

Jag känner också av någon "mensvärk" bara på vä sida, mest i ryggen känns det. På ÄL dagen kändes det som stick i äggstocken eller något på samma sida dvs vänster sida. Har också känt mig extra känslig. Men allt detta kan ju vara symtom som är vanligt mellan ÄL och mens. Hehe, fast jag tycker inte at jag har känt så här innan. Inte de tre senaste månaderna som jag ändå har antecknat på..
  • Persicca

BIM LISTA

Fia007: 1/11

Thorax: 1/11

FruH92: 2/11

sbernin: 2/11, 26 år, första barnet, första försöket :)

Sunflower95: 4/11, andra försöker, första barnet.

Rosali84: 4/11, första försöket, 3:e barnet

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

Väntar på magen: 7/11

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet '

Nykär15: 9/11, 6:e försöket, första efter MA, tredje barnet (första gemensamma)

Mandypandy90: 9/11, 26 år, första barnet, femte försöket

Waattos: 9/11, 24år, första barnet, första försöket :)

Josnos 9/11 försök 14 första barnet, 2 MF

Anonymis3ns: 12/11

Kåtisroinen: 13/11, första försöket, första barnet.

eg90: 14/1

Skoovde: 15/11. 23år gammal, första barnet, femte försöket - ett missfall.

Tussilago: 17/11. 34år, sjätte barnet, försök nr.7

Varje: 19/11. andra försöket, första barnet.

Mariama: 20/11, 26 år, tredje försöket (första försöket = MA), andra barnet.

Larssonc: 20/11, 26 år, första försöket, första barnet

Kolan91: 25/11, 25 år, första barnet, försök 4 efter MA.

Persicca: 6/11, 25 år, första barnet

• Persicca

BIM LISTA

Fia007: 1/11

Thorax: 1/11

FruH92: 2/11

sbernin: 2/11, 26 år, första barnet, första försöket :)

Sunflower95: 4/11, andra försöker, första barnet.

Rosali84: 4/11, första försöket, 3:e barnet

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

Persicca: 6/11 25 år. Första försöket. Första barnet.

Väntar på magen: 7/11

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet '

Nykär15: 9/11, 6:e försöket, första efter MA, tredje barnet (första gemensamma)

Mandypandy90: 9/11, 26 år, första barnet, femte försöket

Waattos: 9/11, 24år, första barnet, första försöket :)

Josnos 9/11 försök 14 första barnet, 2 MF

Anonymis3ns: 12/11

Kåtisroinen: 13/11, första försöket, första barnet.

eg90: 14/1

Skoovde: 15/11. 23år gammal, första barnet, femte försöket - ett missfall.

Tussilago: 17/11. 34år, sjätte barnet, försök nr.7

Varje: 19/11. andra försöket, första barnet.

Mariama: 20/11, 26 år, tredje försöket (första försöket = MA), andra barnet.

Larssonc: 20/11, 26 år, första försöket, första barnet

Kolan91: 25/11, 25 år, första barnet, försök 4 efter MA.

• Persicca
    Sunflower95 skrev 2016-10-26 02:34:29 följande:
    Ja visst är det så. Men när man bara går runt och väntar på att något ska hända så hoppas man innerligt att de minsta lilla är ett symptom hahaha. Aja nu kvarstår bara att vänta några dagar för att få resultat. 

Hoppas de ger sig denna gången! :)
    Ja, man vill ju bara ha svar NU!???? jag håller alla tummar så mycket jag bara kan för dig och alla andra också
  • Persicca

Är på ÄL+ 4 nu. Jobbar natt så jag vaknade nyligen, med samma mensvärk som jag brukar få precis när jag ska ha mensen. Riktigt tydlig värk! Det börjar avta lite nu några minuter senare.

• Persicca

ÄL+6 idag och jag börjar känna som att har har en cysta på äggstocken. Så det böir nog inget denna månad :/. Får försöka igen nästa månad :).

• Persicca

Grattis thorax!! Själv har jag 5 dagar kvar till BIM. Mensvärk och ryggont har jag redan. Det brukar jag inte ha. Däremot så hade jag samma symtom senaste gången jag var gravid, och dessutom samtidigt i menscykeln (blev abort, eftersom vi inte var redo att skaffa barn just då). Jag tror inte att jag är gravid denna gång, eller vågar inte tro det.

• Persicca

Tog ett test imorse som visade negativt 3 dagar innan BIM. Enligt testet så skulle man kunna ta det 6 dagar innan, så inte gravid alltså. Hoppas nu bara att mensen kommer som den ska sen :)

• Persicca
    anna7607 skrev 2016-11-03 10:00:40 följande:
    Sånt har jag med gjort och plussade ändå bim+5. Gick inte vägen den gången så försök nr 18 denna månad
    Jasså, så då kan man alltså inte lita på att dessa test fungerar. Förra gången jag blev gravid (gjorde abort) testade jag inte heller positivt förrän Efter, BIM+3 då med vanliga tester. Jaja, jag får se om mensen kommer i helgen eller inte innan jag kan tro något annat.
  • Persicca

BIM idag och mensen är inte här än. Jag har inga symtom, förutom ont i bröstvårtorna och lite öm på bröstens utsida.

• Persicca

Nu har det gått 16 dagar sedan min ägglossning. Tog ett test idag som var negativt. Nu när jag vet att jag inte är gravid så hoppas jag bara att mensen kommer snart. Bara den kommer innan fredag, för enligt "mensappen" så ska jag ha min mens då.

Svar på tråden BIM november 2016