BIM november 2016
Hej! Hoppar in här jag med. Jag och min sambo (24&28 år) är inne på 2a försöket denna månad, hade ÄL för ungefär 4 dagar sedan och prickade in sexandet ganska bra tycker jag! Nu är det bara att vääääääänta... 8 dagar till bim..
Hej! Hoppar in här jag med. Jag och min sambo (24&28 år) är inne på 2a försöket denna månad, hade ÄL för ungefär 4 dagar sedan och prickade in sexandet ganska bra tycker jag! Nu är det bara att vääääääänta... 8 dagar till bim..
Hade med ÄL för 4 dagar sen, men jag har 10 dagar till BIM. Har du 12 dagar lutealfas? Väntan är lång...vårt första försök efter MA i juli...så har inte så stora förhoppningar på att det skulle ta sig redan på första försöket. Efter första missfallet tog det till försök nr 3 innan det tog sig igen...så försöker koppla bort väntan så gott det går. Känner mig nästan lite likgiltig just för jag inte tror det kommer funka direkt...tråkigt.
Är det möjligt att känna symtom bara några dagar efter ÄL? Eller är det bara inbilning? Men jag har så fruktansvärt ont i brösten, något som jag inte brukar ha annars.
Har ni andra några tidiga symtom?
Kul att läsa hur ni andra har det :)
Bim den 6/11 (listan stämmer inte då jag förvirrade till det)
Är det ett spökatreck eller riktigt tror ni?
Tog imorse på bim-4
Förstår din känsla. Själv har jag fått så där über ont idag. Så tror ägget bäddar in sig ordentligt nu. Tempen dippade idag också så min känsla att det tagit sig förstärks verkligen.
Håller tummarna att det bara är annorlunda för dig denna gång att det tar sig trots allt!
Spännande! Håller tummarna!
Jag har inte bim förrän 9/11, äl+6 idag.
När har du bim?
Verkligen! Dina symtom är ju lika mina. Haft ordentligt ont idag som började lite smått redan igår. Så här har jag bara haft de gånger jag plussat svagt. Denna gång hoppas vi på plus för båda. Starka sådana ska vi ha också.
Är det förresten någon här som provat clearblue early detection? Funkar det?
Börjar tappa hoppet på denna gång.. även om det är "långt" kvar till bim (en vecka idag). Har haft mensvärk till och från sedan ägglossningen och även känt mig trött i ryggen, igår sjönk min temp en aning och det är ju positiva tecken antar jag. MEN idag sjönk min temp ytterligare! Någon som har erfarenhet av det? Ingen mensvärk eller ryggont idag heller.
Man blir ju så nojjig! Svårt att hålla hoppet uppe och då har vi inte alls försökt länge heller.. :(
Jag har det nästan likadant idag...(inte med tempen för den har jag inte koll på, men det andra känner jag igen) Har haft en sån gräslig molvärk i ca 1 vecka, frusit och mått lite småilla till och från. Har också varit rätt svullen om magen men det brukar jag vara innan mens. Men idag känner jag absolut ingenting. Hade faktiskt börjat hoppas även om man försöker att inte tänka på det. Men får väl tänka att så länge mensen inte kommer så finns hoppet. Har BIM 6-9/11. Vilket datum hade du? Är det ditt första barn? :)
Aaaaah... 5 långa dagar kvar till bim. Har fortfarande molvärk till och från i tjejmagen och igår hade jag ett jäkla humör! Min temp har sjunkit två dagar i rad men idag så steg den ganska högt. Hoppas verkligen att det är en liten där inne nu..
Vill bara testa NU men är så rädd att det ska visa negativt!
Tog precis ett äl-test på
Äl+10 och det var toknegativt så antar att det inte bidde något denna gång heller! För visst ska äl-test visa positivt vid graviditet också? :(
Tog precis ett ÄL test jag med, har googlat supermycket på detta nu ikväll! (Vad skulle man göra utan Google liksom ;) ) Ibland kan det ge utslag om man är gravid och ibland inte tydligen.. Många säger att dom testat graviditetstest som blivit positivt och ÄL test samma dag som blivit negativt, så är nog inget att förlita sig på! :)
Jag är på bim + 8-9 och mitt ÄL test visade svagt positivt? Vette tusan om man ska våga hoppas något pga av det men man kan ju hålla tummarna iaf! :)
2-3 dagar kvar till bim nu.. testade negativt med testlagrets stickor i fredags. Mådde jätteilla igår eftermiddag och har fortfarande molvärk i tjejmagen till och från. Alltså detta symtomletande! Haha.
Tempen ökade en aning idag också! När ska man våga testa igen? Måste jag orka vänta tills på onsdag?
Jag har för mig att testföretaget kräver ganska mycket hormon för att bli positivt... iaf mer än t.ex. Clearblue som visar positivt tidigare.
Vad är det där för app? :)
Idag sjönk tempen ordentligt vilket jag gissar betyder att tant röd är på ingående. Bara till att ladda om till nästa ÄL! Som tur är så är det ju förhoppningsvis inte jättelångt dit! :)
Då tant röd kom med buller och brak igår så hoppar jag in i decembergruppen istället! :)
Grattis till alla som plussat och stort lycka till till alla som väntar på bim!!