Inlägg från: Anonym (Elli) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elli)

BIM november 2016

Hej!

Jag hoppar in här. Jag har bim den 21! Lång väntan. Detta är andra försöket med barn nr 2. Jag är 25 och min sambo 27.

• Anonym (Elli)
    mariama skrev 2016-11-02 15:18:49 följande:

Då ligger vi rätt lika! Jag och sambon är 26 båda och försöker få barn nr 2. BIM runt 20/11 som det ser ut! Tredje försöket efter ett MA som blev på första försöket. Hoppas nu, börjar bli sååå otålig!

Jaha där ser man! Hade varit kul att följas åt tråkigt med missfallet. jag hoppas att det går denna gången för oss båda! Hur gammal är ditt barn?
  • Anonym (Elli)
    Anonym (Emmelie) skrev 2016-11-16 11:57:44 följande:

Hoppar in här! Jag har egentligen inte BIM förrän om 5 dagar (22/11) så de e alldeles för tidigt men det som fick mig att testa (förutom alla dom vanliga trötta symptomen) så har jag haft brutal smärta i ländrygg, skinkor och ner mot låren, känns precis som foglossningen jag hade med mitt första barn för ett år sen, jag fick så en natt för ett par dagar sen, drömde då att jag plussade och vaknade upp med smärtan. Kände av min ÄL denna månad, jag och killen hade sex både dagen före och efter. Fick ett hugg i vänster äggstock efter 4 dagar och sen hade jag fruktansvärd molvärk i ett par dagar.

Men till min fråga, jag kissade på ett tidigt test idag, och det kom upp ett streck direkt men efter 30 sek så avtog strecket och jag tänkte "nu va det inget", men när jag kollar senare när jag ska gå på toa igen efter 15 min så finns där fortf ett streck. Är det ett spökstreck? De va svårt att fota. Har nån annan upplevt samma? Hjälp !

Jag tycker mig se ett streck
Svar på tråden BIM november 2016