• AM78

BIM november 2016

Mandypandy90 skrev 2016-11-02 21:52:14 följande:

Glömde det sjukaste och jobbigaste.

Extrem yrsel!

Hemskt!

Har i princip allt du beskriver minus bölderna :) känt så en vecka ungefär. Bim fre el lör men fick positivt på idag.

Så det låter iallafall hoppfullt tycker jag ????
  • AM78
    Gameofthrones123 skrev 2016-11-04 17:56:02 följande:

Jag dricker säkert 4-5 koppar om dagen. Är det någon fara tro? (Vecka 4+2)

Gameofthrones123 skrev 2016-11-04 17:56:02 följande:

Jag dricker säkert 4-5 koppar om dagen. Är det någon fara tro? (Vecka 4+2)

Jag levde som vanligt tills jag plussade. Hoppade över påtår bara. Drack ett glas vin förra helgen till maten och jag dricker sällan mer än så.

Nu trots att det är så tidigt så vill jag inte ha så mycket kaffe. Dricker två koppar/ dag med mycket mjölk. Sist slutade jag kunna dricka kaffe helt efter v7
  • AM78
    FridaE93 skrev 2016-11-06 01:12:36 följande:

Hej på er! Hoppar in här då jag är på BIM+4. Har haft väldigt ömma bröst i över två veckors tid (har nästan alltid det innan mensen börjar) de senaste dagarna har även toalettbesöken ökat kraftigt så idag kunde jag inte hålla mig längre så köpte Apotek hjärtats gravtest och jag bifogar bild. Ser ju onekligen väldigt positivt ut :) men är det någon som har erfarenhet utav deras egna test, är dom pålitliga? Har bestämt mig för att köpa ett CB digitalt imorgon men vill gärna höra om någon vet lite om dessa test från apotek hjärtat :)

Tycker dom är bland dom absolut bästa. Fick neg på digitalt men pos på deras några dagar innan Bim. Det där strecket behöver du inte tvivla på

Svar på tråden BIM november 2016