• Madfih072

BIM november 2016

Tog precis ett äl-test på

Äl+10 och det var toknegativt så antar att det inte bidde något denna gång heller! För visst ska äl-test visa positivt vid graviditet också? :(

• Madfih072

Bim-1 och inga som helst känningar på något och något håll! Är dessutom snustorr därnere och brukar inte vara det såhär pass mycket innan mens. När jah plussade med första barnet så jade jag jättetjocka flytningar och nu torr så in i i Norden :/ Någon som varit snustorr men ändå varit gravid?...

• Madfih072

Bim enligt mig idag och ingen tillstymmelse av någonting... Bim på onsdag enligt appen. Hoppas ju såklart det är idag men tänker inte testa något förrän torsdag. När jag var gravid med första barner så fick jag nidis så då förstod jag. Nu inga symtom på något och snustorr där nere. Någon som varit gravid och haft det så?

• Madfih072
    Marie357 skrev 2016-11-07 14:04:18 följande:

Jag är med snustorr..

Hoppas det innebär något för oss! Håller sig mensen borta tills torsdag så testar jag då Bim är idag-onsdag absolut senast! Men på grund av inga känningar alls och alla verkar ju ha symtom när dem plussar så tror jag att mensen tyvärr dyker upp....
  • Madfih072
    polly82 skrev 2016-11-07 17:19:41 följande:

Flera av mina kompisar har inte haft några symptom alls, så än finns det hopp! Håller tummarna! :)

Jag har BIM tis-ons. Hade lovat mig själv att inte testa förrän tidigast torsd om inte mensen kommit men nu kanske jag testar på onsdag... är ju så jäkla nyfiken!! Har iofs mens/molvärk så känns ju som att det är kört, men vi får se! :) Olidligt spännande!

Hoppas det stämmer för mig med! Ska också testa på torsdags om inget annat händer men tänker att Mensen dyker in imorgon eller på onsdag. Hoppas du också plussar, och visst klarar du dig ifrån att testa innan torsdag ;) Kallas för självdisciplin ;) hahah!
  • Madfih072

Nu kom tyvärr mensen på Bim.... men det stämmer ju med att jag inte hade några känningar alls. Nya tag nästa månad försök 7.... ????

Svar på tråden BIM november 2016