Inlägg från: Mammatillenliten |Visa alla inlägg
  • Mammatillenliten

BIM november 2016

Hej! Hoppar in här! Tror jag har BIM den 16/11. Hade positivt äl test tisdag kväll o negativt torsdag morgon. så tror jag hade äl i onsdags.

Vi är inne på femte försöket till syskon. Fick tyvärr avbryta vår graviditet i våras då ett fel upptäcktes på RUL :'( känns extra jobbigt att försöka bli gravida igen... men skam den som ger sig!

• Mammatillenliten
    AlexSthlm skrev 2016-11-05 16:21:53 följande:

Guud vad sakta tiden går! Bara äl+2 idag, hur ska man kunna vänta i minst 10 dagar till innan man provar att testa??

Håller med... är på äl+3. Har i och för sig testat positivt på äl +8/9 mina tidigare graviditeter.. så man kanske inte måste vänta tills BIM-4 ;)
  • Mammatillenliten

Testade imorse. Helt onödigt liksom :,) är bara på äl +6. Men alltså. Har ju test hemma så är ju omöjligt att inte testa.

• Mammatillenliten

Här är jag på äl+8. Har haft lite molvärk som kommit och gått idag. Negativt test.. såklart ;) hoppas molvärken var nån betydelse...

• Mammatillenliten
    Tussilago6 skrev 2016-11-10 22:03:26 följande:

Samma här, äl +8, negativt test, molvärk... Enda jag har att tillägg är en väldigt gasig mage, usch! Men det kan ju va nåt annat...

Äl+8 är ju tidigt att plussa på också. Men vill ju bara ha det där plusset mer än något annat. Testade imorse. Såg en skugga, men det är väl just vad det är också :/
  • Mammatillenliten

Go kväll på er! Testmissbrukare som man är så testade jag ikväll igen. Är på äl+9, tycker mig ana ett streck men himla svårt att få med på bild....

• Mammatillenliten
    mariama skrev 2016-11-11 20:39:51 följande:

Anar också något, hoppas!! :)

Ja det är ju just det att man anar något. Det är liksom inte helt blankt ;) får testa imorgon bitti. Då är det BIM-4. Så det borde synas något då om det är något!
  • Mammatillenliten
    FrökenE1985 skrev 2016-11-11 20:41:35 följande:

Jag tycker minsann att jag anar ett streck. På båda bilderna.

Ja eller hur... hoppas att det ökar tills imorgon! Då är jag på BIM-4 och har plussat då mina andra graviditeter... nervöst
  • Mammatillenliten
    mariama skrev 2016-11-11 20:59:54 följande:

Mitt test senaste graviditeten såg också ut ungefär sådär äl+9! Syntes mer i verkligheten än på bild :) Men det blev starkare för varje dag sen också, så ja det syns säkert mer imorgon i så fall :)

Men åh! Du ger mig ju lite hopp....
  • Mammatillenliten

Vaknade och kunde inte somna om för jag var så kissnödig.. var ju tvungen o testa då ;) nån som ser nåt? Är på äl +10 idag.

• Mammatillenliten
    Kolan91 skrev 2016-11-12 10:03:13 följande:

Jag tror du är gravid. Hoppas det ökar :)

Frågan är om man vågar köpa ett digitalt eller inte :O
  • Mammatillenliten

Nu vågar jag hoppas! Fick ett fint rosa streck på Stickan i eftermiddags. På bilden ser den grå ut men det är rosa i verkligheten <3 jag är gravid!! Kan inte tro det är sant.

• Mammatillenliten
    mariama skrev 2016-11-12 19:33:54 följande:

Nu är det ju riktigt tydligt också, åh vad härligt, stort grattis! Hoppas jag får joina dig som gravid snart :)

Tusen tusen tack!! :) håller tummarna för dig.
  • Mammatillenliten

Ni som plussat och vill vara med i en hemlig FB grupp, Juli-mammor 2016. Kan skicka ett meddelande till mig här! Så lägger jag till er som vän och sedan i gruppen, tar sedan bort er som vän! Välkomna :)

Svar på tråden BIM november 2016