BIM november 2016
"Hänger gärna på här! Hade ett missfall i v. 9 i oktober, så jag har inte stenkoll på min kropp just nu. Utifrån flytningar och känningar tror jag att jag är på ÄL+10 idag, men det kan också vara helt fel. Fick en liten liten blödning (rosa på pappret) för två dagar sen, man kan ju alltid hoppas att det var en nidblödning. Inget mer sen dess. Brukar normalt få mens typ ÄL +11 eller +12, så nu till helgen i så fall. Dock vet inte jag, cykeln kanske kan förändras efter en graviditet/missfall?"
MaTik - vilken lik situation vi är i. :) Hade också missfall i oktober, i vecka 7, så vet inte heller om allt är som vanligt i kroppen igen. Ägglossningstest visade som starkast söndag för 1 1/2 vecka sen så tror jag är på ÄL+11 idag. Igår kväll när jag skulle torka mig var där en ljus rosa flytning och sen har jag inte haft något mer. Undrar om det är början på mens (brukar aldrig ha så, men efter missfall kanske det blir annat?) Jag undrar också om cykeln förändras så här efter missfall.. Känns som att ägglossningen blev som vanligt ungefär iaf. ;)