Lilltiger84 skrev 2016-11-10 13:31:22 följande:
Tack, nu såg jag citera-knappen! :P
Haha, men vad lustigt - 84 är mitt födelseår. Är det ditt första barn också?
Nej jag fick inte heller någon nidblödning sist jag var gravid så tycker också det är konstigt.. Kan väl vara olika från graviditet till graviditet också kanske? Jag hoppas iaf! :D Jag hade tänkt att testa imorgon men om det här nu var nidblödning så har jag kanske inte producerat tillräckligt med hcg så då tänkte jag testa på söndag som är +14 efter AL. :) Om inte mensen dyker upp istället då.
Har du några symptom och i så fall är det samma som sist du var gravid? Jag hade grymt ont i brösten redan någon vecka efter ÄL sist men nu är det knappt nånting. :( Är dock väldigt uppsvullen i magen (kan inte ha mina vanliga byxor) och mer kissnödig än vanligt och det var jag sist också så man vet inte vad man ska tro...
Ja, hoppas vi båda får plus och att det lilla pyret vill stanna kvar den här gpngen! :)
Ja, första barnet här med! :)
Förra graviditeten hade jag typ inga symptom innan bim, förutom mycket vattniga flytningar. Kändes liksom som att mensen kom, så jag gick och tittade hela tiden. Jag fick ömma bröst också, men det var först ett par dagar efter att jag plussat. Har inga symptom alls nu, men eftersom jag inte kände särskilt mycket förra gången heller så vet jag inte om det är nåt tecken eller ej.
Nu håller vi tummarna för oss! :)