• marretiin

BIM november 2016

Hej!

Hoppar in här jag med. Har BIM den 16/11. Första försöket så försöker att inte tänka på det för mycket för att inte bli besviken.

Men åå längtar ju så himla mycket. Glad

• marretiin

Jaha då verkar d som att mensen kom och 5 dagar för tidigt.
    Har tydligen dragit på mig PMS på äldre dar. Det har jag aldrig haft förut.
    Bara o vara beredd på att varje månad kommer vara med illamående, snurrig i huvudet o söt-. o saltsug. Bättre lycka nästa gång och tur vi tycker om att öva varje dag Skrattande
    Lycka till alla ni andra och grattis till er som fått plus!

• marretiin

Oj nu vet jag inte alls vad som är på gång. Kom ingen mens, bara rödaktig flytning en gång. Illamående o springer o kissar väldigt ofta. Kan jag vara gravid ändå alltså?

• marretiin
    Sally8585 skrev 2016-11-13 15:19:29 följande:

Jag måste få kräka ur mig. Jag blir så less! Bim -4 idag och negativt test. Inga symtom heller. Detta är typ 3 försöket nu. Alla andra barn har blivit till på en svinblink. Kul att fylla 31. Gammal och grå blir man och fertiliteten försvinner typ haha! ;)

Är oxå 31 och har lite lätt åldersnoja. När jag fick sonen var jaf ju 20 o hur fertil som helst men har läst allt för många gånger hur liten chansen är nu. Men tror man får skippa att tänka så o försöka ta d som d kommer. Lättare sagt än gjort ibland ????
  • marretiin
    Marie357 skrev 2016-11-14 19:07:57 följande:

Haha och jag är 36 då räknar jag med att det är kört..

Nej d är absolut inte kört. En av mina vänner var 37 när hon fick sin yngsta o en annan vad 43. Är så olika d där ju
  • marretiin

Kan inte tro att det är sant. Vi ska ha en bebis .

Sitter här på toaletten o bölar som fan. Hade ju planerat o vänta tills ikväll isf med o berätta för killen o göra d på nåt gulligt sätt. Haha jag ringde honom som sitter i bilen på väg till jobbet o jag bara grinade o skrattade om vartannat. Lycka till alla ni som väntar.
Svar på tråden BIM november 2016