BIM november 2016
Får man vara med?
BIM 16/11, andra försöket, inga barn sedan tidigare.
Min sambo är 28 år, själv är jag 31 år. Körde med clearblue ägglossningstest dubbelindikator denna månaden!
Får man vara med?
BIM 16/11, andra försöket, inga barn sedan tidigare.
Min sambo är 28 år, själv är jag 31 år. Körde med clearblue ägglossningstest dubbelindikator denna månaden!
Hej allihopa! Jag testade negativt BIM -6 medeldistans graviditetstest,någon som här som fått positivt så tidigt? Imorgon är BIM -4, ska jag testa eller vänta längre? Någon som provat graviditetstest från ABBLO? Mäter redan vid 5 mlU står det.
Jag har alltid testat positivt på bim-4 och aldrig tidigare.. många gånger har jag testet negativt på morgonen för att få positivt på kvällen.. har aldrig hört talas om ABBLO.. Denna gång ska jag vänta till bim-2 eftersom jag hade mf den 17 oktober och kommer bli så otroligt ledsen om det är negativt på bim-4...
Ny i tråden! BIM på onsdag 16/11. Men det brukar diffa någon dag tyvärr så kan lika gärna bli tisdag eller torsd.
Igår kunde jag inte hålla mig o köpte ett clearblue plus. Försöker bifoga bild.
Men i morse provade jag en billig sticka beställd från nätet o den kan man EVENTUELLT skönja nåt på men det är mkt svårt. :(
KAN clearblue testet vara så taskigt att det är ett spök???
Symptom lite som träningsvärk i i nedre magen då o då, annars vanlig pms men MINDRE kraftigt än vanligt.
Hej! :)
Nej inte testat mer, tänkte köpa lite fler Cb om jag lyckas smita ifrån maken nu i gallerian... fniss...
Har du CB eller annat märke? Är så sjukt skraj för allt det där med spökatreck... :(
Hahaaaa jag ljög ihop innan vi skulle hem, att jag bara MÅSTE köpa en intimtvål på Apoteket. :P
Köpte två CB.
Har aldrig hört om abblo...? Det här är min första gång kan man säga, det var ju inte direkt planerat. :D
Har provat Apotekets egna o RFSU stickor någon gång när jag trott mig vara på smällen pga sen mens men det var aldrig något. :))))
Har du barn sen innan?
Ja igår tog hag ett, blev besviken... postade i morse om det längre upp tror jag eller i tråden om svagt plus eller spök... suuuuck!!!
Ska försöka hålla mig till tisd/onsd.. :)
Ja.. kanske ska testa i morgon då och sen onsdag..:P Hade känningar i livmodertrakten innan helgen, lite som träningsvärk men det kom mest på kvällen. Igår kväll knep det så dant o jag fick flytningar så jag var bombsäker på att mensen kom tidigt.
Men annars inget, kanske tröttare än vanligt på tidig kväll... inte ens vanlig pms som ont i brösten, humör etc, vilket är det mest märkliga för jag har pmds o det brukar ta fart 5-7 dagar före mens så jag känner mig väldigt konstig nu som är lugn som en filbunke. ^^
Har du symtom?
Jag känner också som att mensen stundar. Inga pms symtom alls, men ömmar i livmodern också till o från. Tyngdkänsla...
Blir så förvirrad bara då många talar om att de har samma typ av ont som inför mens men är ist gravida. Och så mina fula test från i helgen som gett mig förhoppningar.... :(
Har inte testat idag...
Tempen droppade precis till 36.5 så i natt kommer mensen. Det betyder att CB kan ge rejält felvisande resultat!
Usch vad jag tappade all lust till allt... :( Lycka till tjejer!!
Ååh så tungt så tungt... ;( Tempar du? Ska vi följas åt under december LMT?
Man kan börja när som egentligen, jag har använt gratis-appen fertility friend. Och sen läst på massor! Detta har jag haft som enda preventivmedel!
Likväl som det kan vara den enda metoden för att bli med barn. ;)
Busenkelt att tempa varje morgon, mata in i appen och börja skönja mönstret!
Men börja redan i morgon innan du kliver upp! <3