• Monsan

BIM november 2016

LMT skrev 2016-11-11 18:09:39 följande:

Hej allihopa! Jag testade negativt BIM -6 medeldistans graviditetstest,någon som här som fått positivt så tidigt? Imorgon är BIM -4, ska jag testa eller vänta längre? Någon som provat graviditetstest från ABBLO? Mäter redan vid 5 mlU står det.

Jag har alltid testat positivt på bim-4 och aldrig tidigare.. många gånger har jag testet negativt på morgonen för att få positivt på kvällen.. har aldrig hört talas om ABBLO.. Denna gång ska jag vänta till bim-2 eftersom jag hade mf den 17 oktober och kommer bli så otroligt ledsen om det är negativt på bim-4...
  • Monsan
    Azerp skrev 2016-11-11 16:40:27 följande:

Kan ni hjälpa mig? Hur tolkar ni dessa? Negativa hela högen? Tror ni ÄL kommer eller har den varit?

Vad jag har hört så ska test strecket vara lika starkt som kontroll strecket för att vara positivt.. tror att positivt test inte är långt bort.. testa tidigt imorgon igen...
  • Monsan
    LMT skrev 2016-11-11 20:26:54 följande:

Tråkigt att höra om missfallet :(. Vilket test brukar du använda?

Jag brukar använda mig av testlagrets.. dom har alltid visat rätt.. :)
  • Monsan

Testade nyss på bim-5 och det va tok negativt... brukar alltid testa positivt på bim-4 så får jag inte positivt imorgon kväll är det nog kört..

• Monsan

Idag kom mensen så det är bara att sikta in sig på nästa äl.. Stort grattis till alla som plussat och lycka till alla andra som fortfarande har chansen.. :)

Svar på tråden BIM november 2016