• crx

BIM november 2016

Ny i tråden! BIM på onsdag 16/11. Men det brukar diffa någon dag tyvärr så kan lika gärna bli tisdag eller torsd.

Igår kunde jag inte hålla mig o köpte ett clearblue plus. Försöker bifoga bild.

Men i morse provade jag en billig sticka beställd från nätet o den kan man EVENTUELLT skönja nåt på men det är mkt svårt. :(

KAN clearblue testet vara så taskigt att det är ett spök???

Symptom lite som träningsvärk i i nedre magen då o då, annars vanlig pms men MINDRE kraftigt än vanligt.

• crx

Tillägg: man ser hela strecket betydligt bättre i verkligheten och det är blått!!

• crx

Oooh tror du?? Hjäääääälp, hoppas hoppas!!! Det var inte direkt planerat, jag har slarvat lite med tempning senaste tiden, det har varit mitt enda preventivmedel så jag blev iskall när jag öppnade appen för att inse att vi förmodligen prickat in ÄL... mannen vet inget :P

Jag har förstått att clearblue är "bäst" men fick tag i billiga teststickor av min kompis. Ingen aning om de är bra. :D

GRAATTIS till alla som redan plussat och spännande väntan för oss andra! :D

Tussilago6 skrev 2016-11-12 09:33:02 följande:

Jag tycker det ser positivt ut! Men det är ju ganska tidigt så det är inte så konstigt om inte alla test visar positivt redan, det kan bara vara lite skillnad i koncentrationen på urinen som gör det ena positivt och det andra negativt...

• crx

Bara måste bifoga en bild på gårdagens clearblue i bättre ljus, torkat nu ju men det kom inom testtid.

Tussilago6 skrev 2016-11-12 09:33:02 följande:

Jag tycker det ser positivt ut! Men det är ju ganska tidigt så det är inte så konstigt om inte alla test visar positivt redan, det kan bara vara lite skillnad i koncentrationen på urinen som gör det ena positivt och det andra negativt...

• crx
    Anonym (Lkj) skrev 2016-11-12 10:03:15 följande:

Vissa plussat starkare på andra tider är morgonururin även före bim. Jag får aldrig starkt på morgonurin trotts att jag hållt mig 8 timmar då

Intressant!!!
  • crx

Hej! :)

Nej inte testat mer, tänkte köpa lite fler Cb om jag lyckas smita ifrån maken nu i gallerian... fniss...

Har du CB eller annat märke? Är så sjukt skraj för allt det där med spökatreck... :(

LMT skrev 2016-11-12 13:30:27 följande:

Hej! Jag har också BIM den 16/11, kul med samma datum Testade negativt imorse tyvärr. Har du testat nåt mer??

• crx

Hahaaaa jag ljög ihop innan vi skulle hem, att jag bara MÅSTE köpa en intimtvål på Apoteket. :P

Köpte två CB.

Har aldrig hört om abblo...? Det här är min första gång kan man säga, det var ju inte direkt planerat. :D

Har provat Apotekets egna o RFSU stickor någon gång när jag trott mig vara på smällen pga sen mens men det var aldrig något. :))))

Har du barn sen innan?

LMT skrev 2016-11-12 15:26:10 följande:

Ja smit och köp jag har använt olika, idag var det graviditetskollens stickor, men kom på att man kanske inte kan använda den sorten för att testa tidigt?? Igår testade jag med ett som heter ABBLO, men då testade jag på kvällen...kunde inte vänta haha. Men har inte ens fått minsta lilla streck. Vilka test brukar du använda?

• crx

Tog ett CB till... kunde inte hålla mig. Men det är typ blankt, skugga ev men inte alls som det igår. :( Tänk om man kunde hålla sig ifrån att testa, då skulle man slippa massa hoppfulla spökstreck. >:(

• crx

Ja kolan... det kan vara utspätt... druckit lite mer på em... men iiiiish så bedrövlig jag känner mig. Tycker mig känna klassisk mensvärk också. Buuuuuu.... :(

Kolan91 skrev 2016-11-12 18:29:08 följande:

Tråkigt att höra (jag svarade dig i "spök eller inte tråden" tidigare) kan vara att du drabbats av en så kallad kemisk graviditet. Det har jag förmodligen drabbats av flera gånger och självklart många andra kvinnor som försöker, hade man inte testat innan mens hade manju inte vetat något. Jag har nämligen försökt i 1 1/2 år nu. Jag har under tre cyklar av alla försök fått svaga men ändå fullt synliga test för att sedan få 1-2 dagar försenad mens.

Hoppas självklart att det bara berodde på för utspäd urin i ditt fall :)

Svar på tråden BIM november 2016