• LMT

BIM november 2016

Får man vara med?

BIM 16/11, andra försöket, inga barn sedan tidigare.

Min sambo är 28 år, själv är jag 31 år. Körde med clearblue ägglossningstest dubbelindikator denna månaden!

• LMT

Hej allihopa! Jag testade negativt BIM -6 medeldistans graviditetstest,någon som här som fått positivt så tidigt? Imorgon är BIM -4, ska jag testa eller vänta längre? Någon som provat graviditetstest från ABBLO? Mäter redan vid 5 mlU står det.

• LMT
    Monsan skrev 2016-11-11 18:40:44 följande:

Jag har alltid testat positivt på bim-4 och aldrig tidigare.. många gånger har jag testet negativt på morgonen för att få positivt på kvällen.. har aldrig hört talas om ABBLO.. Denna gång ska jag vänta till bim-2 eftersom jag hade mf den 17 oktober och kommer bli så otroligt ledsen om det är negativt på bim-4...

Tråkigt att höra om missfallet :(. Vilket test brukar du använda?
  • LMT
    crx skrev 2016-11-12 09:06:35 följande:

Ny i tråden! BIM på onsdag 16/11. Men det brukar diffa någon dag tyvärr så kan lika gärna bli tisdag eller torsd.

Igår kunde jag inte hålla mig o köpte ett clearblue plus. Försöker bifoga bild.

Men i morse provade jag en billig sticka beställd från nätet o den kan man EVENTUELLT skönja nåt på men det är mkt svårt. :(

KAN clearblue testet vara så taskigt att det är ett spök???

Symptom lite som träningsvärk i i nedre magen då o då, annars vanlig pms men MINDRE kraftigt än vanligt.

Hej! Jag har också BIM den 16/11, kul med samma datum Testade negativt imorse tyvärr. Har du testat nåt mer??
  • LMT
    crx skrev 2016-11-12 14:01:26 följande:

Hej! :)

Nej inte testat mer, tänkte köpa lite fler Cb om jag lyckas smita ifrån maken nu i gallerian... fniss...

Har du CB eller annat märke? Är så sjukt skraj för allt det där med spökatreck... :(

Ja smit och köp jag har använt olika, idag var det graviditetskollens stickor, men kom på att man kanske inte kan använda den sorten för att testa tidigt?? Igår testade jag med ett som heter ABBLO, men då testade jag på kvällen...kunde inte vänta haha. Men har inte ens fått minsta lilla streck. Vilka test brukar du använda?
  • LMT
    crx skrev 2016-11-12 16:19:42 följande:

Hahaaaa jag ljög ihop innan vi skulle hem, att jag bara MÅSTE köpa en intimtvål på Apoteket. :P

Köpte två CB.

Har aldrig hört om abblo...? Det här är min första gång kan man säga, det var ju inte direkt planerat. :D

Har provat Apotekets egna o RFSU stickor någon gång när jag trott mig vara på smällen pga sen mens men det var aldrig något. :))))

Har du barn sen innan?

Nej inga barn sedan innan och vi har precis börjat försöka Inte minsta lilla tecken idag heller, testade med graviditetskollens stickor. Blir lika besviken varje gång... Använt dina CB ännu??
  • LMT
    crx skrev 2016-11-13 14:41:17 följande:

Ja igår tog hag ett, blev besviken... postade i morse om det längre upp tror jag eller i tråden om svagt plus eller spök... suuuuck!!!

Ska försöka hålla mig till tisd/onsd.. :)

Åhh jag borde också hålla mig! Men har en känsla av att jag kommer att testa imorgon ändå. Har du några symtom?
  • LMT
    crx skrev 2016-11-13 21:09:32 följande:

Ja.. kanske ska testa i morgon då och sen onsdag..:P Hade känningar i livmodertrakten innan helgen, lite som träningsvärk men det kom mest på kvällen. Igår kväll knep det så dant o jag fick flytningar så jag var bombsäker på att mensen kom tidigt.

Men annars inget, kanske tröttare än vanligt på tidig kväll... inte ens vanlig pms som ont i brösten, humör etc, vilket är det mest märkliga för jag har pmds o det brukar ta fart 5-7 dagar före mens så jag känner mig väldigt konstig nu som är lugn som en filbunke. ^^

Har du symtom?

Rosa flytningar idag, antagligen mensen som är på gång . Har jätte ont i brösten, mår illa och lite värk i magen till och från. Testade negativt imorse, bim -2. Men hoppas ändå haha.
  • LMT
    crx skrev 2016-11-14 13:32:13 följande:

Jag känner också som att mensen stundar. Inga pms symtom alls, men ömmar i livmodern också till o från. Tyngdkänsla...

Blir så förvirrad bara då många talar om att de har samma typ av ont som inför mens men är ist gravida. Och så mina fula test från i helgen som gett mig förhoppningar.... :(

Har inte testat idag...

Ja verkligen förvirrande man fortsätter ju hoppas. Vi får helt enkelt avvakta och se om mensen kommer igång eller inte. Hoppas inte
  • LMT
    crx skrev 2016-11-15 21:00:52 följande:

Tempen droppade precis till 36.5 så i natt kommer mensen. Det betyder att CB kan ge rejält felvisande resultat!

Usch vad jag tappade all lust till allt... :( Lycka till tjejer!!

Usch tråkigt Jag har småblött igår och idag, har en stark känsla av att mensen kommer imorgon. Vi får samla kraft till nästa månad!
  • LMT
    crx skrev 2016-11-15 22:16:41 följande:

Ååh så tungt så tungt... ;( Tempar du? Ska vi följas åt under december LMT?

Ja, jag följs gärna åt crx! Nej jag har inte börjat tempa ännu. Men har köpt en termometer så tänkte börja, när är rätt tid att sätta igång? Antar att mensen kommer imorgon. Trodde att den kom innan men sen slutade det igen, men bim är imorgon...
  • LMT
    crx skrev 2016-11-15 22:54:13 följande:

Man kan börja när som egentligen, jag har använt gratis-appen fertility friend. Och sen läst på massor! Detta har jag haft som enda preventivmedel!

Likväl som det kan vara den enda metoden för att bli med barn. ;)

Busenkelt att tempa varje morgon, mata in i appen och börja skönja mönstret!

Men börja redan i morgon innan du kliver upp! <3

Såklart missade jag att tempa imorse, är lite förvirrad på morgonen haha.

Min mens har inte riktigt kommit igång idag helelr ännu, men känner i magen att den är påväg....såååå störigt!! Har din kommit ännu?
Svar på tråden BIM november 2016