• Florpan10

BIM november 2016

justsweet skrev 2016-11-09 06:21:11 följande:

Hej! Jag hoppar in här jag med. Vi lyckades pricka in bra sex i helgen då jag hade ÄL.

Vi har försökt lite mer än 1 år, dock senaste året med ÄL tester å appar.

BIM 20 november, så nu håller vi tummarna.

Första barnet, 23 & 29år är vi ????

Då har vi bim samtidigt den 20!:) lycka till!

vi lyckades också pricka in i helgen med äl ganska bra. Inga tester el något här men den bör varit då. Vi har ett änglabarn sen innan så vi kör lite som det blir just nu men jag längtar som tusan! Har just nu bara spänningar långt ner i magen, försöker minnas om jag hade så förra graviditeten men kommer inte ihåg :p behöver ju tyvärr inte betyda något men får hålla tummarna ! Långt till den tjugonde nu haha
  • Florpan10

Haft molvärk konstant senaste dagarna nu långt ner i magen, brukar aldrig ha det annars! Beräknad bim 20:onde, hoppas det är ett tecken! Någon mer som har det ? :)

Förra gången smällde mina bröst upp såhär tidigt å jag va jätte öm så vågar inte hoppas nu då jag inte känner av det alls XD men kanske olika gång för gång. Vill så gärna ha barn så försöker söka efter varenda tecken hehe

• Florpan10

Hur tidigt kan man testa sig ? Har bim 20, alltså på söndag. Så ivrig av å veta...

• Florpan10
    anna7607 skrev 2016-11-13 20:44:43 följande:

En del kan se på test en v innan. Olika från person till person. Denna gång tänker jag vänta till Bim den 22a om jag kan haha

Okej! De e så jävla svårt å hålla sig ! Jag längtar fruktansvärt efter barn men fick reda på idag att killen bedrar mig så går i extra ovisshet nu, vill ju inte längre med honom...sådan chock å tyvärr känns de som det tagit sig men får se ! UFF!
Svar på tråden BIM november 2016