• copycat

BIM november 2016

Hej!
    Dags för försök nr 8 till syskon till vår dotter född 2014. Ett tidigt MF i juli i år. Två senaste månaderna har jag fått positivt ÄL-test dag 16. Men nu fick jag det idag! Dag 19. Räknar alltså med att ägglossningen är imorgon. Lite irriterande dock, då jag trodde ÄL-testet skulle bli positivt dag 16 så mös vi då samt igår. Alltså på dag 16 och 18. ÄL verkar bli dag 20 och nu vet jag inte om vi hinner mer! Hade ju varit ultimat att hinna idag och imorgon också men ikväll är sambon borta och imorgon vet jag inte om vi hinner då sambon ska upp svintidigt på morgonen och orken brukar vara sådäääär kvällen innan. Får hoppas dottern somnar rekordtidigt, det som krävs om vi kommer hinna :( nåja, gårdagens mys har väl iaf fortfarande en chans att möta ägget imorgon, kaaaanske att fredagens mys också har det, om simmarna fixar 4 dagar. Men åh hade ju verkligen behövt en omgång till! Håller tummarna, annars är det bara infinna sig i situationen...men man börjar bli otålig nu försök 8... dottern blev till på andra försöket utan ÄL-test så lite bortskämd blev man ju :/ BIM iaf 21/11.

• copycat

Herregud. Efter 8 månader inkl ett missfall, måtte denna böna stanna! Bara ÄL+11 så jag har ju inte ens passerat BIM än, så nervöst! Har dock känt en himla molvärk igår och tänkte att den här gången tog det sig. Sån skillnad när man verkligen SER strecket till skillnad från när man vrider och vänder och funderar. Åh jag kan inte fatta!

• copycat
    mosterJenny skrev 2016-11-19 08:48:40 följande:

GRATTIS! Äntligen var det din tur! Glad

Taaack!<3
  • copycat
    Lady K skrev 2016-11-19 08:57:21 följande:
    Mammatillenliten skrev 2016-11-19 08:45:10 följande:

Nu kan jag slappna av! Ska sluta testa och njuta nu istället :)

Stort grattis till er tjejer!
    Tack alla!:)
  • copycat
    Nykär15 skrev 2016-11-19 12:46:18 följande:
    Wow!!! Grattis! Kul du äntligen fått plus! Håll tummarna för mig på tisdag när jag tänkte testa...äl+10 då
    Tack så mycket! Åh det gör jag verkligen!:)
Svar på tråden BIM november 2016