• Hes92

BIM november 2016

Hej!
    Hoppar också in här! BIM 17 November.
    Så har enligt NC haft ägglossning 7/11, detta är väl första " riktiga" försöket.
    Förra månaden lyckades vi pricka ägglossningen utan att det var meningen typ. denna gången har vi lega i lite mer ;)
    Har känt att det ömmat och dragit lite i vänstra äggstocken... Men det kan ju vara inbillning!
    Hoppas ändå så att det tar sig! :D

• Hes92

BIM imorgon torsdag, känner ingeting.
    Förutom ev illamående, men mer som att jag bara behöver rapa till typ. Har fått 5 stora finnar i ansiktet, något som jag i vanliga fall är befriad ifrån. Tempar med NC och tempen har inte gått ner sedan ägglossningen ännu...
    Precis efter ÄL så stack det till ett par gånger vid livmodern typ.
    Vad tror ni, kan det va något denna gången?
    Vill inte ta något test förrens till helgen. ifall mensen nu skulle komma imorgon

• Hes92
    babydreams skrev 2016-11-16 10:03:25 följande:
    Det kan absolut vara något :) dock kände jag inga symtom alls. Plussade på BIM+1 och då visade det redan ett starkt streck och på det digitala stod det Gravid 2-3. Så konstigt egentligen, alla andra månader när jag var bombis på att jag var gravid så var jag inte det. Denna gång när jag inte misstänkte något alls så var jag det.. våra kroppar är så konstiga :)
    Men eller hur! Förra månaden kände jag mig som en zombie, var sååå trött och mådde illa konstant, men mensen kom som på beställning...
    Stort grattis till +! Hoppas så mitt kommer till helgen! :D
  • Hes92

Hur ska man kunna ta in detta?
    Inte ett symtom förutom någon finne i ansiktet ( som jag inte ens tror beror på det)
    Kan CB tearly visa fel? Är på BIM + 2 Och pluset kom innan jag hunnit kissa klart och sitter fortfarande kvar...

• Hes92

Grattis!!! Håller alla tummar att det håller i sig! :D

copycat skrev 2016-11-19 07:06:46 följande:

Herregud. Efter 8 månader inkl ett missfall, måtte denna böna stanna! Bara ÄL+11 så jag har ju inte ens passerat BIM än, så nervöst! Har dock känt en himla molvärk igår och tänkte att den här gången tog det sig. Sån skillnad när man verkligen SER strecket till skillnad från när man vrider och vänder och funderar. Åh jag kan inte fatta!

Svar på tråden BIM november 2016