Inlägg från: Madelonen1 |Visa alla inlägg
  • Madelonen1

BIM november 2016

Hej! Jag är gärna med här :) Jag är 25 år gammal och har en son på snart 4 år. Jag och sambon planerar vårt första barn tillsammans, vi slutade med skydd i november förra året, men hade paus i våra försök under februari-april detta året. Jag har problem med cystor och endometrios, så det är lite kämpigt vissa stunder. Sambon har inga tidigare barn, vill ju gärna att det ska ta sig snart..

Idag är jag på BIM-4, hade så gärna velat plussa idag på fara dag men det är helt blankt..

• Madelonen1

Testade positivt, svagt men helt klart synligt, på bim+3 i söndags. Samtidigt som jag gjorde testet började jag blöda, inte som normal mens utan typ brunt. Sen dess har det hållt i sig med att vara brunt. I vanliga fall blöder jag 3 dagar, nu är jag inne på 4e dagen med brunt och det verkar fortfarande inte ge med sig. Kan jag tolka det som ett tidigt missfall eller vad tror ni?

• Madelonen1

Tog nyss ett test efter att ha hållt mig i en timme bara, fick detta resultatet... det är faktiskt starkare än i söndags, även om det fortfarande är svagt. Borde inte hcg sjunka om det är ett pågående missfall?

Svar på tråden BIM november 2016