• justsweet

BIM november 2016

Hej! Jag hoppar in här jag med. Vi lyckades pricka in bra sex i helgen då jag hade ÄL.

Vi har försökt lite mer än 1 år, dock senaste året med ÄL tester å appar.

BIM 20 november, så nu håller vi tummarna.

Första barnet, 23 & 29år är vi ????

• justsweet
    Florpan10 skrev 2016-11-09 07:20:38 följande:

Då har vi bim samtidigt den 20!:) lycka till!

vi lyckades också pricka in i helgen med äl ganska bra. Inga tester el något här men den bör varit då. Vi har ett änglabarn sen innan så vi kör lite som det blir just nu men jag längtar som tusan! Har just nu bara spänningar långt ner i magen, försöker minnas om jag hade så förra graviditeten men kommer inte ihåg :p behöver ju tyvärr inte betyda något men får hålla tummarna ! Långt till den tjugonde nu haha

Vad kul:) Då håller vi tummarna.

Hoppas det går denna månad. Som så många andra säger hade det vart kul att kunna berätta för familjerna på julen. :)

Håller med, vill ha tjugonde nu, jobbigt att vänta (å framförallt om det är negativt).

Lycka till :D
  • justsweet

Jag har BIM på söndag 20/11. Inga symtom förutom det som jag brukar ha innan mens (ömma bröst och risig i kistan) tycker dock mig kunna känna lite molvärk till å från.

Min sambo tyckte dock att tuttarna känns lite större men det kan lika gärna vara inbillning då vi så gärna vill detta.

Första barnet, å vi är inne på 1,5 års seriöst försök.

Håller tummarna för oss och för alla er andra att nu får plussa snart :)

• justsweet
    emmne91 skrev 2016-11-16 19:10:44 följande:

Tog ett test igår kväll och ett imorse. Vad tror ni?

Jag ser ett svagt plus! :D
  • justsweet
    emmne91 skrev 2016-11-16 19:10:44 följande:

Tog ett test igår kväll och ett imorse. Vad tror ni?

Menar svagt streck såklart. På alla tester tycker jag det syns:)
  • justsweet

Hade en sån fantastisk dröm, att jag plussade! Nu blir jag ju ännu mer sugen på att ta ett test. BIM på söndag.

Jag brukar ha en tendens att få mens på just söndagar så jag ställer in mig på att den kommer då. Men samtidigt känns det annorlunda denna månaden, inga symtom men det bara känns som att det kan vara vår tur nu.

Grattis till alla er som plussat. :)

• justsweet

Å där kom mensen... Fan!! Hoppar över i december gruppen å hoppas på en julklapp.. Grattis å lycka till alla ni andra. :)

• justsweet
    Emlin skrev 2016-11-25 21:52:59 följande:

Jahapp, tänkte att jag skulle testa att känna på livmodertappen, har inte utforskat det förut. Visade sig att mensen är på gång... fan va värdelöst...

Hur vet man det? Har aldrig testat det. Vet inte hur man gör haha..
Svar på tråden BIM november 2016