Inlägg från: Anonym (Aspargus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aspargus)

BIM november 2016

Hoppar in här om det är okej! :)

Har BIM på måndag eller tisdag, mest troligt tisdag. Testade tvärnegativt idag. Känner inga direkt symtom som inte lika gärna skulle kunna vara PMS-symtom. Svullna bröst och träningsvärk i ländrygg och mage. Första försöket någonsin så jag får väl lugna mig lite, hehe!

• Anonym (Aspargus)
    Persson123 skrev 2016-11-18 09:30:40 följande:
    Testade också negativt idag med CB tidigt test.. har fem dagar kvar till BIM. Förhoppningsvis testade man för tidigt. Har tyvärr ingen symtom. Men kan ju hoppas iaf. Vi är på andra försöket. Så visst är man lite fööör ivrig... :)

Åh, håller tummarna för dig!

Jag har bestämt mig för att hålla mig till onsdag om inte mensen kommit då. Jag har lätt mensvärk som kommer och går, kan inte minnas om jag brukar ha det. Det är ju så svårt att inte analysera! Vet inte om det spelar roll heller när man testar beroende på hur lång cykel och hur långt mellan ägglossning och mens man har. Tänker att man kanske plussar senare då...

• Anonym (Aspargus)
    bluebird6 skrev 2016-11-20 11:21:10 följande:

Hej. 

Jag hoppar in här med då. Blivande 39-åring (mars-17). Vi har sedan tidigare en son som blir 8 i dec. 

Försökt länge, upprepade missfall som visade sig bero på en dermoidcysta på ena äggstocken. När den väl var upptäckt och bortopererad 25 maj så väntade en undersökning om barnlöshet på oss i aug. 

Men hipp som happ så plussade jag igen 6/8. Lyckan var total och vi tänkte det var vår tur nu...äntligen. Det slutade dock med ett MA som inte ville släppa, så mitt i alla gravhormoner så får jag göra en ofrivillig hemabort i V.11. Fruktansvärt! 

Nu iaf så väntar vi på BIM 26/11.. 

Inga direkta känningar denna gång. Ilande bröst igår, 1 v efter ÄL men jag vet inte om det räknas. 

/Angelica
    Fy så hemskt! Hoppas det går vägen nu till slut! Kram.
  • Anonym (Aspargus)
    bluebird6 skrev 2016-11-20 13:13:56 följande:

Tack så mkt. Vi håller tummarna stenhårt här.. 

försökt kika igenom tråden lite.. 

Var det så att du skulle testa på onsdag?

Håller tummarna för er! Ja, eller tisdag om jag inte kan hålla mig. Har BIM imorgon eller idag. Tror jag har 15 dagar mellan äl och bim och i sådana fall ska den komma imorgon. Så bim+1 på tisdag... Men känner på mig att mensen kommer inatt eller imorgon. Ingen skada skedd än så länge dock, är bara på första försöket och är 26 så jag ska inte klaga alls!
  • Anonym (Aspargus)
    bluebird6 skrev 2016-11-20 17:48:50 följande:

Oj, då hade jag aldrig klarat att hålla mig:)

Jag har beställt ett testa tidigt paket som jag tänkte ta typ torsdag.

Håller tummarna för dig med:)

Det blir bim-2 två för dig då va? Jag testade på bim-4 och fick väldigt negativt så vågar inte testa innan mer nu, haha! Fortfarande ingen mens men tror den ska komma idag. Har haft mensvärk sen i fredags.
  • Anonym (Aspargus)

Mensen kom inatt :( tråkigt!

• Anonym (Aspargus)
    bluebird6 skrev 2016-11-22 07:09:20 följande:

Nä fy, stackare..

när man väntar och väntar och så får man inget för det denna gången heller...:(

Jo men detta var bara första försöket så det är bara att försöka igen! Är 26, han är 33 och båda till synes friska (förutom att jag medicinerar mot b12-brist), så än har vi ingen anledning att deppa. Kollar in här i slutet av veckan och ser hur det gått för dig! Håller tummarna :)
Svar på tråden BIM november 2016