• Emmeliina

BIM november 2016

Hänger med lite grann här jag också.
    Vi har precis börjat med försök nr 1 på ett syskon till vår femåriga dotter. Har tagit ut hormonspiral 24/10 och väntar typ på att allt ska komma igång på riktigt. Har hällt på med ägglossningsstickor i ca 1,5 vecka men först igår kom det ett litet streck så kanske att det är på g om några dagar. Så vet ju därför inte riktigt när min BIM är tänkt.
    Lycka till alla!

Nicole 110322
  • Emmeliina
    gosis skrev 2016-11-14 11:28:12 följande:

Åhh vågar inte riktigt hoppas!

Men kunde inte vänta till i eftermiddag och tog detta nu den gröna är ifrån gravidetskollen.nu som kan mäta tidig hcg nivå.

Den blåa tog jag idag på morgonen vid kl. 08.00 men inte morgon urinet då min dotter vaknade kl. 06.00 ????

Ser väldigt positivt ut tycker jag :P Grattis :)
    Nicole 110322
  • Emmeliina
    gosis skrev 2016-11-14 11:40:38 följande:

Emeliina:

Helt galet alltså!

Jag blir så glad om allt går vägen. Har två barn och varit med om två missfall, så ropar inte hej för tidigt! Vill se strecken ännu tydligare, innan jag vågar hoppas.

Men enligt deras beskrivning om man läser svaret inom 5 min så ska det ju vara ertt + oavsett styrka på strecket.

Det vågar man knappt göra förrän man är på förlossningen :P Men du är en bit p påväg iaf :)
    Absolut ett plus är ett plus oavsett hur starkt strecken är :)
    Nicole 110322
  • Emmeliina

Någon av er som tar vitaminer eller nåt annat för att försöka maximera era chanser?

Började själv med vitamin kvinna och rosenrot för en vecka sen. Fick tips från en kompis om efamol också. Nån av er som provat?

Nicole 110322
Svar på tråden BIM november 2016