Inlägg från: Anonym (Lkj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lkj)

BIM november 2016

Har ni nå symptom?

• Anonym (Lkj)
    FrökenE1985 skrev 2016-11-07 18:59:59 följande:
    Helt galet denna gång. Blir typ arg för minsta lilla. Pendlade från gråtmild till arg för att sedan skratta åt mina egna pendlingar inom loppet av 2 minuter idag. Hahaha
    håller med känner samma
  • Anonym (Lkj)
    FrökenE1985 skrev 2016-11-07 21:10:48 följande:

Hoppas det är bra tecken.

Det har vi ju bestämt du och jag;)
  • Anonym (Lkj)
    Kåtisroinen skrev 2016-11-12 07:17:49 följande:

När man testar innan BIM så är det som störst chans att få ett rätt test på morgonen. Så testa på morgonurin istället! Då är hormonnivån som högst. På mitt clearblue digital så står det att om man testar på BIM-4 så är chansen för att få ett korrekt svar bara 25%. Personligen väntar jag till BIM just av den anledningen. Då är det 95% chans att det blir rätt och hormonerna är så stabila att man kan testa hela dagen om man vill (i alla fall enligt instruktionerna för cb digital). :)

Ni andra som pratar om att ni inte får äggviteflytningar. Med lite äckelvarning; har ni rotat lite? Jag trodde inte heller jag fick det förrän jag läste att man kan behöva köra upp ett finger mot livmodertappen. Då hittade jag mina :O

Vissa plussat starkare på andra tider är morgonururin även före bim. Jag får aldrig starkt på morgonurin trotts att jag hållt mig 8 timmar då
  • Anonym (Lkj)
    crx skrev 2016-11-12 10:05:52 följande:
    Intressant!!!
    ja och inget folk pratar om. Bara tjat om att man ska ta med morgonurin. Nu sist fick jag svagt kl 13 efter att ha hållt mig i 5 timmar  dagen efter på morgonen var de typ blankt. o då hade ja sovit o hållt mig i 8 timmar. höll mig då i 6 timmar och fick då utslag på sticka och 1-2 veckor gravid kl 13 på eftermidagen.
  • Anonym (Lkj)

stort grattis alla som har plussat=)

• Anonym (Lkj)

stort grattis alla som har plussat=)

• Anonym (Lkj)
    FrökenE1985 skrev 2016-11-23 14:28:21 följande:

Hur har det gått för dig?

Jodå vecka 6+4 idag. Oro för missfall konstant men har en underbar vän som alltid lyfter upp mig:)
  • Anonym (Lkj)
    FrökenE1985 skrev 2016-11-23 16:37:18 följande:

Härligt! Vänner är bra på det viset när det funkar så åt båda håll.

Precis och sällsynta är dom:)0
  • Anonym (Lkj)

Precis och sällsynta är dom:)0
  • Anonym (Lkj)

Hur går allt för dig?
Svar på tråden BIM november 2016