• zion

BIM november 2016

Hej hoppar in här ?detta blir första försöket . mensen kom idag har oregelbunden mens på grund av pco men ska till gyn imorgon och se hur vi ska gå tillväga. Förhoppningsvis får jag pergotime redan denna cyklen så du blir bim nån gång i slutet av november.

• zion

Pergotime utskrivet så nu satsar vi på äl om 14 dagar och bim blir runt den 25 november

• zion
    Sofie1986 skrev 2016-10-28 15:16:18 följande:

Kan någon mer se det?

Testat 2 olika nu! Åhhh blir så nojjig

Ser det, men kan inte avgöra färgen. Vänta nån dag och testa sen igen :)
  • zion

Positivt äl test idag så nu blir det mys för hela slanten sen börjar den eviga längtan efter bim som blir om 14 hela dagar

• zion

Jag ser 2 streck :) men frågan är om det är ett spöken tryck eller inte? Känslan säger nämligen spökstreck. Detta test är ett clearblue early och ska bara ha 2 streck (inget plus alltså).

Vad tror ni?
  • zion
    pimpim78 skrev 2016-11-22 20:33:35 följande:

Har i dag lyckats snigla mig fram till dag 13 efter ovitrelle och 11 dagar efter inseminationsdagen. Helt neg test.

Borde kunna kasta in handuken för den här gången nu va ? Eller någon som plussat senare än så när ni testat helt neg dagarna innan ?

Börjar tappa hoppet här hemma, borde ju visa någor nu när man liksom vet när äl var osv.....

Fy så trist det känns...... Men känns fint att det är några som plussat i all afall, det inger hopp. Stort grattis till er.........

11 dagar är ju inte se värst länge. Jag tror inte du ska kasta in handuken riktigt än. Vänta någon dag :)
  • zion

Bim -2 super duper negativt på gravtest imorse så just nu känns det riktigt kört även om det är tidigt än. Och alla grav symtom har försvunnit och mens humöret har kommit istället

• zion
    Emmeliina skrev 2016-11-23 16:52:03 följande:

Någon av er som tar vitaminer eller nåt annat för att försöka maximera era chanser?

Började själv med vitamin kvinna och rosenrot för en vecka sen. Fick tips från en kompis om efamol också. Nån av er som provat?

Äter nån multivitamin tablett minns inte om det va mittval eller ett annat märke?

Men på vilket sett hjälper rosenrot? Kan man äta det hela cyklen?
  • zion
    Malin Cc skrev 2016-11-23 20:01:43 följande:

bim - 3 och testade idag på em. La upp bild i annan tråd men tyckte inte att de syntes på bilden alls. Tog en nytt kort nu (dock inte inom tiden). Strecket syns ändå rätt tydligt i verkligheten, dock inte så pass att man är säker på att det inte är ett spökstreck..

Kan inte avgöra färgen på strecket men ser det i alla fall håller tummarna
Svar på tråden BIM november 2016