BIM november 2016
Hej! Jag hoppar in lite sent här! Jag är 24 år och försöker nu bli gravid tillsammans med min sambo (25år). Första försöket nu och BIM 23/11. Hoppas!!
Hej! Jag hoppar in lite sent här! Jag är 24 år och försöker nu bli gravid tillsammans med min sambo (25år). Första försöket nu och BIM 23/11. Hoppas!!
Hej! Är det nån som varit med om samma som jag? Jag slutade med p-piller 22/10, fick mens 26/10-30/10. Enligt olika appar skulle jag ha ägglossning vid 9/10. Eftersom jag ätit p-piller sedan jag var 14år med ett uppehåll över en sommar när jag var 19 och sedan nu tills nu (24år) så har jag inte full koll på mina ägglossningssymtom. Igår blev jag illamående på morgonen som blev bättre efter frukost. Åter igen innan lunch men igår kväll fick jag en stark krampande smärta i nedre delen av magen som höll i sig, gick och la mig och sov med vetekudde på magen och vaknade imorse med lindrigare smärta som kommer vid rörelse (typ när jag böjer mig ner/vrider på kroppen). Vad tror ni att det betyder? 7 dagar kvar till BIM (om min mens ens är regelbunden)
Ägglossning 9/11 såklart
BIM +2 idag. Ingen mens än så länge. Ingen mensvärk heller. Testade negativt i söndags :)