BIM november 2016
Hej!
Jag kommer med här som ny medlem nu. Har BIM sista november, på onsdag :)
Hej!
Jag kommer med här som ny medlem nu. Har BIM sista november, på onsdag :)
Har bim förhoppningsvis runt den 30 november. Har dem senaste dagarna fått plötsligt rejält ont i magen och sedan har det försvunnit igen strax efteråt. Frågan är om det har varit ägget som fäster eller om det är något annat? Hoppas så på ett plus denna månaden
Har följt tråden på håll men hoppar in här nu! Första försöket för mig med första barnet. Har tjatat på sambon lääänge och nu äntligen har han gett med sig!
Haft oregelbunden menscykel mellan 32-45 dagar senaste 6 månaderna.
Hade senaste mensen 20/10, BIM skulle därför vara nångång mellan 21/11 och 4/11.. tagit två gravtest redan men dom var negativa båda två.. Tycker att jag känt av lite mensvärk senaste två veckora och att det ilat ner mot ljumskarna..
Vet inte hur jag ska bete mig med gravtest, blir så besviken när jag får negativt svar men vet att det kanske är för tidigt för att ge utslag fortfarande..
Är inte helt säker, har inte tagit några ÄL test sen vi började, men har myst typ varannan dag sen mensen så hoppas vi prickade in den nån gång iaf! Fick däremot himla massa stickningar i livmodern den 16/11... brukar inte få så vid ägglossning, så vet inte vad det kan ha varit?