Inlägg från: November83 |Visa alla inlägg
  • November83

BIM november 2016

mens idag men faktiskt glad ! Haft 2 mf och det ändrade min cykel från 28 till 32 dagar och tror det gjorde det svårt att plussa då min äl skedde långt efter att de fertila flytningarna kom och idag kom mensen på dag 29 så hoppas det tar sig nu! går in på försök 11

• November83
    Lady K skrev 2016-11-25 16:30:03 följande:

Haha, herregud! Jag har precis plussat! Bara tre test behövdes för att jag skulle fatta...haha. Så mina symptom med näsblod, trötthet på kvällarna och lite ömma bröst var visst gravsymptom. Och den pyttelilla blödningen för en vecka sedan uppenbarligen en nidis. Gud, såååå glad nu, längtar tills mannen kommer hem från jobbet så jag får berätta!

Stort grattis!!!!!
  • November83

Grattis till alla plus!

Själv är jag på dag 32. Super konstig känsla. Öm å spänd i buken. Inte som mensvärk men det känns som det fast utan smärta. Ilar molar och spänner.Gör inte ont men obehagligt. Illamående till å från. Svårt att sova trots trött. Känts så här sedan i onsdags. Trodde på mens i tisdags dag 28 men nope. Känns som det rinner till hela tiden men nope.

Test negativt i onsdags kväll. Ska testa på söndag om det inte kommer innan dess

Svar på tråden BIM november 2016