• metaphor

BIM november 2016

Bah. hoppar in här. Fick "mens" två dagar för sent den 18/11. Brukar ha en RIKLIG mens... men denna var mest blodblandad flytning, ganska mycket blod i tampongen dag nr två. men sen var det typ inte mer, inte full eller så, behövde inte byta tidigare än vanligt, vilket jag behövt tidigare... 

Neg test i onsdags hos BM... hade BIM då.

Men grejen är den, jag mår så fruktansvärt illa efter ridning/stallgöra... blir värre dag för dag... Och ont i tjejmagen, som mensvärk. "mensen" är över nu, men gör ont än? jättekonstigt. testade ju ändå negativt i onsdags på BIM? då ska det ju vara 99% säkert?? 

Mår helt ok när jag vaknar, kan gå å så hemma. men red en sväng idag och nu mår jag som ett lass skit... :( Illamående och ont. och trött utan dess like,,,

Kan jag vara gravid ändå? trots neg test? Och trots mens? 

Bah, vågar inte testa..... 

• metaphor

ska tillägga till mitt tidigare inlägg också att jag tempar med NC, tempen var förra månade jättehoppig hit och dit, har de senaste 4 dagarna varit hyffsat jämnt. rnt 36,5 som är HÖGT för mig. men idag 36,4... så jag vet inte. känns för lågt för att vara gravid? Är i normala fall runt 36,0, ofta även under.

• metaphor
    Shea skrev 2016-11-21 17:57:30 följande:
    Vad jobbigt! Jag hade nog kännt samma som du, vad händer liksom. Men verkar som att det är ganska vanligt med småblödningar när man är gravid så vänta och gör test om nån dag igen. Eller har du inte testat sen i onsdags alls? Då hade jag def testat igen!! Man kan vara gravid trots neg test, den säger ju bara att man inte har tillräckligt hcg än :)
    ja, jag känner mig lite bortblåst. men har helt och hållet avfärdat en graviditet eftersom att det var negativt i onsdags. har inte testat sen dess. jag blir så ledsen. det är vårat nionde försök nu... :( jag försöker bara tänka bort mina magsmärtor som annat, men jag vet faktiskt inte längre. mår illa efter jag rört mig osv. men får i mig kopiösa mängder mat ändå. ställde mig dessutom mitt i natten inatt och bakade chokladfudge.. men fått konstiga sug mitt i mensen förr också. men den var ju slut igår. så konfunderad. förstår ingenting, vill inte testa neg igen. blä.
  • metaphor
    Hej alla godingar...

Har sen ÄL haft mycket mer flytningar än vanligt. till och med mensen var som en blodblandad flytning.... Vit flytning idag igen... brukar ALDRIG ha mycket flytningar ... Kissat TRE jäkla gånger inatt, drömmer att jag är gravid och sover apkasst... Tuttarna fortsätter växa och bli mer och mer ömma. fick hålla i dem under sexet igår för annars trodde ja dem skulle gå sönder... dessutom svettas jag så jag luktar svett, så jäkla vidrigt... :((((

hade BIM 16/11, "mensen" kom 18/11, varade i typ 2,5 dag med blodblandad flytning. behövde inte ens ha nåt skydd i trosorna på natten, vilket jag alltid ha behövt... Test neg 16/11 och tog test i förrgår på em-urin vilket också var negativt...

Mår illa och har molvärk i tjejmagen som blir mycket värre efter jag gjort nåt... 
    känner mig gravid, förstår inte symptomen annars. 

bah, jag hatar denna hopplöshet. :(
  • metaphor
    Ekfa skrev 2016-11-26 23:05:00 följande:

Hoppar på här.

BIM för 19 dagar sedan! Gjort tre tester fram till BIM+10 som alla var negativa.

Har tidigare haft väldigt oregelbunden mens pga hårt idrottande men det senaste 1,5 åren regelbunden.

Ganska ömma bröst, trött (höstvädret som ställer till det?), ovanligt mycket flytningar.

Har varit något stressad med jobb...

Ogillar denna ovissheten, vill bara veta :(

samma sits här. blir galen :(
  • metaphor
    Ekfa skrev 2016-11-26 23:48:31 följande:

Hade varit så skönt att bara få ett svar!

När var din BIM?

Borde man göra ett nytt test igen? Är det lönt tro? Eller vart ska man vända sig? ????

Min BIM var 16/11, hade "spottings" 18-20/11. inte värt att benämna mens. gått ner i vikt men tuttarna är svullna som fasiken, gått upp minst en stl, kan inte ha mina bh... grinig som fasiken, ont i nedre delen av magen osv. men negativa test.... inte ett dugg sugen på vin, jag som mer än gärna alltid tar ett glas på fredagskvällarna till idol... någonting helt mysko är det. dessutom vita flytningar så gott som varje dag. brukar annars bara ha det vid ÄL. men nu har jag haft sådana sedan 15/11..... är helt övertygad om att det är nåt hormonfel, för alla tester är ju negativa.... :(
Svar på tråden BIM november 2016