Inlägg från: Anonym (5an) |Visa alla inlägg
  • Anonym (5an)

BIM november 2016

Hej allihopa , jag hoppar gärna in här också! Har/hade bim 20e men min kropp spelar mig ett ordentligt spratt.
    Någon som kanske känner igen sig i mitt? Flört

I oktober fick jag min mens den 20e och var riktlig men varande bara i 3 dagar sen tvätstannade det.. Har alltid haft mens i 7dagar under mina 15år. Jag och killen kör  med avbrutet samlag så vad som har kunnat hända under 1år och det är självklart mer än välkommet med nr 5 Hjärta

I november har jag haft molande värk i tjejmagen i snart 3v, huvudvärk som inte riktigt ger sig och spända bröst (aldrig haft det under andra graviditeter) hagit tester som visar allt möjligt,ett bim-7 med 2 streck, bim-5 med 1.5 streck, tog ett nu när ja vaknade och visar ett streck och ger en antydan till ett till.
    Började natten till bim-7 få rosa på pappret vid 2 tillfällen på toa , sen var det klar röd färg enbart när ja torkat under 3 dagar för att sen bli rosa igen och nu är det helt borta.. Igår mådde jag frutansvärt illa och fick springa till dass men inget hände, mår lite si o så nu. Brösten spänner fortfanade mycket och molvärken finns kvar i både rygg och tjejmagen! Foglossning har börjat göra sig påminnd ,hade samma besvär med 2 & 3an.

Bm säger "ta ett test till"

Va är det som händer..?

Grattis till alla som plussat och lycka till åt er andra Skrattande
  • Anonym (5an)
    Anonym (försiktig) skrev 2016-11-23 08:52:16 följande:

Hej alla!

Har försökt hänga med i tråden men hinner inte riktigt. Loggade in igår efter några dagar, 119 olästa inlägg...

Ni måste hjälpa mig med lite pepp (eller ner på jorden). Är idag på ÄL +11. Har mått dåligt till och från i ungefär en vecka (vet att det kan vara inbillning). För två dagar sedan började jag få så ont i brösten. Imorse vaknade jag med bröst som var spända som ballonger. Tänkte i min iver att "yes, nu är det hormonerna som börjat sprida ut sig i kroppen!" så jag kastade mig över ett gravtest och kissade på. Negativt.

Tidigt, jag vet, men uuuuuuh, borde där inte åtminstone något litet spökstreck dykt upp?
    Är jinne på vårt femtifjortonde försök, 1 ½ år efter mf och mår så dåligt över denna iver/stress/hopp som krasas gång på gång.

Enda positiva är att om mensen kommer den här gången är vi överens om att söka hjälp. Vi önskar ju båda att det ska ske "helt naturligt och som en överaskning" som sist (när det slutade med mf) men vi har nog insett att det kanske aldrig blir så.

Ledsen och hängig idag.

Precis så hade jag på 2 tester från CB som jag gjorde på bim-2 & bim-1 klart blå färg och allt på +et , nu bim+3 får jag bara negativa på CB/apotekets egna och CB-digital ..  Väntar på posten ska komma med testerna ifrån testlagret jag beställt och hoppas på +.
  • Anonym (5an)
    Anonym (försiktig) skrev 2016-11-23 13:44:15 följande:

Jag har bim på lördag eller söndag.

Vad märkligt! Du har alltså fått +, som sedan blivit - ? När jag testade några tester i våras som hette Diagnos fick jag + på dom, men det var falskt positiva. Måste ha reagerat på några andra värden, fråga mig inte vilka. Gyn kunde inte förklara det heller (trodde nog att jag hade tomtar på loftet).

Men vad tror ni? Bim - 3 idag, negativt test, kan det fortfarande finnas hopp?
    Fick negativt på testet ifrån testlagret också så jag är helt borta i med vad jag ska tro.. Spöklinje, 2 st gånger med klar blåfärg som det ska vara på CB eller falskt positivt..? Fattar ingenting .. fortfarande ingen mens, bim+3

• Anonym (5an)

Jag fick 2 st postiva förra fre och lördag men efter det bara massa negativa , har molvärk, spända bröst , reagerade på äggdoften här om dagen så ja trodde ja skulle dö...! Fick ett anfall av illamående och trodde verkligen ja skulle spy i början av v. Nu sitter ja här BIM+7 och mensen är fortfarande borta.. Igår slog verkligen foglossning till rakt i ansiktet , hade det tidigt med mina andra 3 barn och har varit helt fri ifrån det sen sista föddes 2014!

Har fått en tid till BM 1/12, hon sa att ett pos-test räknas som gravid oavsett hur många negativa ja fått efter.

Drömde även natten till lördag att jag fick positivt på ett test av de från testlagret...!

Va fan är det som händer?

• Anonym (5an)

Hej , hoppas på att få mer klarhet i vad som pågår..

Natten till 15/11 fick jag rosa på pappret, endast vid toabesök. Detta ändrade sig till klarrött utanklumpar samt väldigt sparsamt, endast vid toabesök fram till den 18/11 och sista var rosa igen. Där stannade det.
    Tog tester med morgonurin varje dag och fick 1 svagt men synligt + , resten neg.
    Fredag 18/11 och 19/11 fick jag svaga med tydliga + med CB (syns fortfarande 2v efter) . BIM 20/11 men ingen blödning.
    Har sedan blödningen 15e haft mensvärk och tunga/spända bröst, detta sitter fortfarande i.
    Fredag 25/11 slog foglossning till som en riktig bov och har inte släppt, inte haft problem med det sen yngsta föddes för 2 år sen och haft problem med foglossning tidigt i de andra 3 grav.
    Har jätte problem med smärtan och det är jobbigt att inte veta vad som händer.
    Har mått riktigt illa vid 2 tillfällen och yrsel har som tur är släppt lite nu men kände mig svimfärdig flertal tillfällen under bim-veckan.

CB 18-19/11 Svagt men väldigt synliga POS
    CB digitalt - 21/11 NEG
    Apotekes 21-22/11 NEG
    Testlagret 22-30/11 NEG.
    Test hos BM 1/12 NEG
    Testlagret 1-5/12 Supersvagt + samt 4st spökstreck(?) som syns över lampa.

Får ingen hjälp av barnmoskan i mitt distrikt..

Svar på tråden BIM november 2016