BIM november 2016
Hej allihopa , jag hoppar gärna in här också! Har/hade bim 20e men min kropp spelar mig ett ordentligt spratt.Någon som kanske känner igen sig i mitt?
I oktober fick jag min mens den 20e och var riktlig men varande bara i 3 dagar sen tvätstannade det.. Har alltid haft mens i 7dagar under mina 15år. Jag och killen kör med avbrutet samlag så vad som har kunnat hända under 1år och det är självklart mer än välkommet med nr 5
I november har jag haft molande värk i tjejmagen i snart 3v, huvudvärk som inte riktigt ger sig och spända bröst (aldrig haft det under andra graviditeter) hagit tester som visar allt möjligt,ett bim-7 med 2 streck, bim-5 med 1.5 streck, tog ett nu när ja vaknade och visar ett streck och ger en antydan till ett till.
Började natten till bim-7 få rosa på pappret vid 2 tillfällen på toa , sen var det klar röd färg enbart när ja torkat under 3 dagar för att sen bli rosa igen och nu är det helt borta.. Igår mådde jag frutansvärt illa och fick springa till dass men inget hände, mår lite si o så nu. Brösten spänner fortfanade mycket och molvärken finns kvar i både rygg och tjejmagen! Foglossning har börjat göra sig påminnd ,hade samma besvär med 2 & 3an.
Bm säger "ta ett test till"
Va är det som händer..?
Grattis till alla som plussat och lycka till åt er andra