BIM november 2016
Eftersom min mens var försenad i drygt två veckor i oktober så får jag väl chansa på när äl och bim är nästa gång. enligt kalendern ska bim vara 27 november. så får se om det stämmer.
Eftersom min mens var försenad i drygt två veckor i oktober så får jag väl chansa på när äl och bim är nästa gång. enligt kalendern ska bim vara 27 november. så får se om det stämmer.
Eftersom mensen kom två veckor försenat denna månaden är det svårt att veta när jag har äl respektive bim nästa månad. Funderar på ältest. Finns det någon som kan rekommendera något bra ältest?
Bim 27 november. Lång väntan.
Ska köra med ältest även denna månaden så får se när den inträffar. Hoppas att försök månad elva ger ett postivt och glädjande besked. Hur går det för er andra?
Du kan ha haft ÄL lite senare, då blir mensen lite senare och det är helt normalt. :)
Har förmodligen bim den 30 november(är osäker då mensen var så sen förra månaden). Borde ha äl runt den 20 . Ska börja med ältester igen om drygt en vecka så får rhoppas den prickar rätt denna gången . Hade varit en underbar julklapp och få bli gravid.
Började med äl-tester för denna månaden idag
. Får se om det visar något så jag kan hitta när jag jag äl denna månaden. Hoppas på att det kan bli ett positivt resultat när det väl är dags för bim. Annars får vi väl snart ringa så vi kan få en utredning
Bim 30 november tror jag. Eftersom mensen bråkade förra månaden så är jag inte helt säker när ÄL och bim inträffar. Använder ältest nu Så får se om det hjälper. Vill så gärna ha ett plus.. Suck
Använder mig av clearblue ältest med dubbel hormonindikator. Har hittat rätt på äl denna månaden. Visade hög fertilitet igår och idag. Får se om det kan bli något plus nu på försök 11, är på tiden
Hade varit mysigt att bli gravid och få det dom julklapp. Önskar inget hellre än att bli mamma..
Bim troligtvis den 30 november. Har hittat min äl denna månaden så förhoppningsvis blir det ett plus. längtar så...
Har bim förhoppningsvis runt den 30 november. Har dem senaste dagarna fått plötsligt rejält ont i magen och sedan har det försvunnit igen strax efteråt. Frågan är om det har varit ägget som fäster eller om det är något annat? Hoppas så på ett plus denna månaden
Vi får hålla tummarna för varandra, jag har också BIM runt den 30 november :) När tänkte du ta och testa första gången, väntar du till onsdag?
J"kla mens och j"kla kropp. Klart den skulle kiva med mig denna månaden också. Är så ledsen så ord kan inte beskriva det..suck
Börja tempa så du får koll på när äl är så vet du när mensen kommer eller uteblir :) slipper du det jobbiga när det varken blir plus eller mens :)
Konstigt. Mensen kom några dagar innan bim denna månaden. Annars brukar den alltid komma sent(ibland alltför sent). Ord kan inte beskriva hur ledsen och frustrerad jag blev denna gång. Att det aldrig kan bli mim tur.och få frågor från omgivningen om det inte är dags för oss snart att skaffa barn gör inte saken lättare.