BIM november 2016
Jag joinar också. Vi jobbar på barn nummer tre. :)
Tyvärr vet jag inte alls när jag har BIM, men det borde va nån gång i november. Jag har nyss fått tillbaka mensen efter senaste graviditeten. Haft mens 2 ggr. Den ena normal och den andra 28 dagar senare som varade i 10-11 dagar. Inga mängder men den tog bara aldrig slut. Normalt blöder jag 4-5 dagar. Jag vet inte om det påverkar menscykeln på nått sätt så därför vet jg inte när BIM är. Har iof inte koll på hur lång cykel jag har heller, men skulle man räkna på standard-28 dagar så borde jag haft ÄL kring 15-16 okt och BIM 30 okt... men har inte märkt några tecken på att det skulle ha skett så kag tvivlar på det faktiskt.
Är det nån som har koll på hur ovanligt lång mens kan påverka menscykeln? Och varför det sker?
Annars blir första barnet 2 år nu i slutet av november och andra barnet blir snart 7 månader. Jag jade inga problem att bli gravid med dem. Ettan kom direkt efter att kg tog ut P-staven ocj tvåan efter första mensen efter graviditeten. Hoppas på att det ska gå lika smidigt den här gången, men vi "missade" ju förra månaden.
Ska bli kul att följas åt!