BIM november 2016
Jag hoppas på här om det är okej :) har BIM 24 november. Har precis startat bebisverkstan ????????
Jag hoppas på här om det är okej :) har BIM 24 november. Har precis startat bebisverkstan ????????
Ni som väntar på BIM, vad har ni för symtom? Jag har BIM den 24e, har mensvärk o lite illamående, framförallt på kvällarna. Dagarna går så sjukt sakta när man väntar.
Jag sitter med mensvärk, trötthet och är hungrigare än vanligt. Brukar inte känna hunger direkt när jag vaknar på morgonen utan mer framåt lunch men nu vaknar jag och är hungrig :S Haha!
Dock tror jag att mensen är på intågande då de vanliga pms-humörsvängningarna börjar yttra sig :(
Jag tror ändå man hoppas och känner efter mer än vad som är bra för en, men man kan ju inte hjälpa det!
Ja vi är också på första försöket och sonen var inte heller planerad. Dock är min sambo mer åt att, sker det så sker det, medan jag vill pricka in de dagar som går, ta äl-test och så vidare. Men jag har ganska bra koll ändå när så får väl mysa till det oftare när det är dags!
Plussade precis :D är såå lyckling men livrädd också för MF.
Grattis!! Har du testat innan BIM? :)
Hej , hoppas på att få mer klarhet i vad som pågår..
Natten till 15/11 fick jag rosa på pappret, endast vid toabesök. Detta ändrade sig till klarrött utanklumpar samt väldigt sparsamt, endast vid toabesök fram till den 18/11 och sista var rosa igen. Där stannade det.
Tog tester med morgonurin varje dag och fick 1 svagt men synligt + , resten neg.
Fredag 18/11 och 19/11 fick jag svaga med tydliga + med CB (syns fortfarande 2v efter) . BIM 20/11 men ingen blödning.
Har sedan blödningen 15e haft mensvärk och tunga/spända bröst, detta sitter fortfarande i.
Fredag 25/11 slog foglossning till som en riktig bov och har inte släppt, inte haft problem med det sen yngsta föddes för 2 år sen och haft problem med foglossning tidigt i de andra 3 grav.
Har jätte problem med smärtan och det är jobbigt att inte veta vad som händer.
Har mått riktigt illa vid 2 tillfällen och yrsel har som tur är släppt lite nu men kände mig svimfärdig flertal tillfällen under bim-veckan.
CB 18-19/11 Svagt men väldigt synliga POS
CB digitalt - 21/11 NEG
Apotekes 21-22/11 NEG
Testlagret 22-30/11 NEG.
Test hos BM 1/12 NEG
Testlagret 1-5/12 Supersvagt + samt 4st spökstreck(?) som syns över lampa.
Får ingen hjälp av barnmoskan i mitt distrikt..