BIM november 2016
Håller också med. Listan kommer bli rätt lång gissar jag på sån på så då kan de bli jobbigt att skrolla igenom den flera gånger
Håller också med. Listan kommer bli rätt lång gissar jag på sån på så då kan de bli jobbigt att skrolla igenom den flera gånger
Såklart äl-testet var positivt nu ikväll, min kille är bortrest till imorgon kväll. :( Orkar inte!!!!
Jo, jag vet. Men jag tänker att i värsta fall släpper det imorgon under dagen, och han kommer inte hem förrän imorgon midnatt. Lever ägget då? Jag blir så less och känner mig så negativ, men det är så typiskt. Tack för positivitet! :)
Hjälp mig är det ägglossning på g? Stickan med lite svagare streck togs i eftermiddags och den andra stickan senare på kvällen. Eller kan strecket bli ännu skarpare?
Så knepigt att tyda om det är ett positivt test eller inte.
Har (förhoppningsvis) äl inom 4 dagar och min kompis ska ha en stor fest idag. Är absolut ingen festmänniska och dricker kanske Max 1gång/halvår. Men just idag ska hela tjejgänget ut och jag tänkte nog festa till de. Men får också en dum känsla av att jag inte alls borde dricka nått nu när äl snart inträffar. Vad tror ni om den saken? Kan de göra de besvärligt för kroppen tro? Förstår ju att de inte direkt blir lättare att bli gravid, men hur mycket påverkas de tro??? Allt jag vill är ju att bli gravid...
Tacksam för svar!! :)
Gravidkollens tester, menar du då både ÄL test och graviditetstest?
Här är man på äl+5. Samma symtom som förra cykeln. Så det bådar gott. Plussade då extremt svagt (med flera olika märken) men det försvann sedan och slutade i mf. Dock ett mycket tidigt sådant så tänker mer på det som mens. Så det är ingenting som grämer mig.
Känner mig helt säker på att ägget precis fäst hoppas bara på att det stannar denna gång. Bim 9 november men räknar med att plussa tidigare.
Spännande.. Hur känner du på dig att ägget precis fäst? Bara en feeling? :) Hoppas du har rätt. Jag är på äl+3, bim 13/11.
Spännande.. Hur känner du på dig att ägget precis fäst? Bara en feeling? :) Hoppas du har rätt. Jag är på äl+3, bim 13/11.
Jag beklagar! När skedde dessa mf? :(
Skönt att känna symtom så tidigt. Jag tror inte jag känner nåt än, kanske lite mer flytningar än vanligt(men det behöver ju heller inte vara nåt tecken).