• crx

BIM november 2016

Så långt kvar till 25/11 förresten... då är det ÄL nu snart för dig kanske? :)))

• crx

Mm... men det var ju så nedrans tydligt det första CB. En gång förut tog jag CB för jag misstänkte något o då var det väl en skugga minns jag. Men på detta skarpa kanter liksom... :(

Nåväl, får vänta till mensen. Tack :))) <3

mariama skrev 2016-11-12 19:33:09 följande:

Nää vad trist! Hoppas fortfarande! :) ta ett till imorgon! Dock har jag också råkat ut för ett svagt streck på vanliga cb och jag var inte gravid. Sååå tråkigt att sånt händer, hoppas verkligen det inte är så i ditt fall!

• crx

Vågade inte testa i dag.... men kunde inte låta bli att pilla sönder gårdagens. Vet att det inte ska räknas att läsa av det efter tiden men ändå... :o

Det hela testet är förrgår då och remsan som är ovanpå är gårdagens. BIM onsdag.

• crx
    Haiduchi skrev 2016-11-13 09:17:51 följande:

Tycker det ser svagt positivt ut, eller har jag fel?

Hoppas ju det men har förstått att CB ger spök relativt ofta - samtidigt som se ska vara "bäst". :P
  • crx

Hihiiiiii det ger ju lite hopp! Det svagare testet har i verkligeheten en blå färg iaf o inte gråaktig. ^^ Vågar inte testa mer nu tror jag för ens Onsdag... ja om inte mensen kommer före förståss.

Haiduchi skrev 2016-11-13 11:36:43 följande:

Jag fick svagt svagt positivt två dagar innan bim och starkt på bim med cb+ ;)

Hade testat med cb early fyra dagar innan bim och det var så extremt svagt så vi trodde det var spökstreck, men tydligen var det inte det :D

• crx

Ja igår tog hag ett, blev besviken... postade i morse om det längre upp tror jag eller i tråden om svagt plus eller spök... suuuuck!!!

Ska försöka hålla mig till tisd/onsd.. :)

LMT skrev 2016-11-13 13:16:48 följande:

Nej inga barn sedan innan och vi har precis börjat försöka Inte minsta lilla tecken idag heller, testade med graviditetskollens stickor. Blir lika besviken varje gång... Använt dina CB ännu??

• crx

Ja.. kanske ska testa i morgon då och sen onsdag..:P Hade känningar i livmodertrakten innan helgen, lite som träningsvärk men det kom mest på kvällen. Igår kväll knep det så dant o jag fick flytningar så jag var bombsäker på att mensen kom tidigt.

Men annars inget, kanske tröttare än vanligt på tidig kväll... inte ens vanlig pms som ont i brösten, humör etc, vilket är det mest märkliga för jag har pmds o det brukar ta fart 5-7 dagar före mens så jag känner mig väldigt konstig nu som är lugn som en filbunke. ^^

Har du symtom?

LMT skrev 2016-11-13 20:19:13 följande:

Åhh jag borde också hålla mig! Men har en känsla av att jag kommer att testa imorgon ändå. Har du några symtom?

• crx

Örk.... brunaktig flytning ikväll... BIM onsdag.... :( men tempen ligger stadigt på 36.9, har aldrig varit så stabilt faktiskt. Ännu lite hopp kanske?

• crx

Ingen mens trots färgade flytningar igår kväll. Ingen temp-sänkning heller. :)

Huaaaa drömt mardrömmar hela natten att mensen kommit. Varje signal minut känns som en ny cliff hanger :O

BIM -2

• crx

Jag känner också som att mensen stundar. Inga pms symtom alls, men ömmar i livmodern också till o från. Tyngdkänsla...

Blir så förvirrad bara då många talar om att de har samma typ av ont som inför mens men är ist gravida. Och så mina fula test från i helgen som gett mig förhoppningar.... :(

Har inte testat idag...

LMT skrev 2016-11-14 12:28:04 följande:

Rosa flytningar idag, antagligen mensen som är på gång . Har jätte ont i brösten, mår illa och lite värk i magen till och från. Testade negativt imorse, bim -2. Men hoppas ändå haha.

• crx

Efter två tvetydiga (eller kraftigt missvisande....) tester under helgen tog jag ett på dagen idag, blankt. Haft mkt mensvärk hela dagen, försvann framåt kvällen. Nu tyst som i graven... inte ens vanlig pms, ingen flytning, ingen mens. Ingen temp-dipp.

Men det är som sagt BIM onsdag först.

Har aldrig haft mensvärk en hel dag utan att det kommit igång -___-

• crx

Vad roligt och se alla plus!

Och sorgesamt för er som måste vänta ytterligare en omgång! <3

Jag har ff under natten haft ilningar o molvärk. Men ingen mens ännu. Tempen stadig på 36.9 den siffran gäckar mig för den har jag aldrig sett. Alltid 36,8 till 37-37,1 före mens. Grundtemp 36.4.

• crx

Tempen droppade precis till 36.5 så i natt kommer mensen. Det betyder att CB kan ge rejält felvisande resultat!

Usch vad jag tappade all lust till allt... :( Lycka till tjejer!!

• crx
    Sally8585 skrev 2016-11-15 21:08:38 följande:

Men ska man inte tempa på morgonen??? :( tappa inte hoppet <3

Jo för att detektera ÄL och basal kroppstemperatur. Din bastemp höjs alltid vid ÄL och är fortsatt hög fram till mensen. Då droppar den ner ordentligt, nära basal kroppstemp. Är du gravid uteblir sänkningen. Därav har jag tempat mig typ 50 ggr per dag nu innan beräknad BIM som är i morgon. I förhoppningen om att den inte skulle sänkas... :) = 100% mens!
  • crx
    LMT skrev 2016-11-15 21:54:48 följande:

Usch tråkigt Jag har småblött igår och idag, har en stark känsla av att mensen kommer imorgon. Vi får samla kraft till nästa månad!

Ååh så tungt så tungt... ;( Tempar du? Ska vi följas åt under december LMT?
  • crx

Man kan börja när som egentligen, jag har använt gratis-appen fertility friend. Och sen läst på massor! Detta har jag haft som enda preventivmedel!

Likväl som det kan vara den enda metoden för att bli med barn. ;)

Busenkelt att tempa varje morgon, mata in i appen och börja skönja mönstret!

Men börja redan i morgon innan du kliver upp! <3

LMT skrev 2016-11-15 22:26:26 följande:

Ja, jag följs gärna åt crx! Nej jag har inte börjat tempa ännu. Men har köpt en termometer så tänkte börja, när är rätt tid att sätta igång? Antar att mensen kommer imorgon. Trodde att den kom innan men sen slutade det igen, men bim är imorgon...

• crx

Aaah det är spännande vad kroppen är fiffig!!! Bättre än alla spökstreck i världen. ;)

Sally8585 skrev 2016-11-15 23:11:48 följande:

Jaha! Se vad man lär sig :D jag börjar tempa min första gång imorgon! :D

• crx

Jag har också BIM i morgon... :( så detta är typ första gången på länge som det stämmer exakt med kalendern. Diffar oftast någon dag för mig.

Jag väntar in din uppdatering i morgon! =)

Sally8585 skrev 2016-11-15 23:16:32 följande:

Haha ja men faktiskt! :) Bim imorgon. Hoppas på ett plus men nja.. känner mig rätt säker på att menshelvetet kommer :(

• crx

Jag öppnade en tråd för december! Hoppas det inte fanns en redan. Haha! ;D

Kram alla!!!

• crx

Jag tog i morse, bara för att jävlas och vara obstinat, för första gången, ett digital CB och det skrek ej gravid (som jag iof visste..)

Sen slet jag upp det fula testet för att kolla ändå på strecken och där var bara ett streck. Alltså är man knäpp eller.... ^^

Något ljusrött på pappret men ingen direkt mens heller. Bara ont i magen. Min kropp är i kaos.

Ja men vi hoppar väl in i den första dec-tråden eftersom det redan fanns en. :)

blev

Sally8585 skrev 2016-11-16 06:34:44 följande:

Negativt som fan på testet som jag tog nyss. Och menskänningar. Så nya tag i december för oss :D

Svar på tråden BIM november 2016