BIM november 2016
Gårdagens och dagens är nederst, inte en flytning i sikte
Gårdagens och dagens är nederst, inte en flytning i sikte
Fast tycker inte Testlagrets är dyra? Klart värt ändå att se tydligt :)
Hej på er!
Tänkte om ni har lust att svara på en fråga!
Jag fick bebis i maj och har sedan två veckor tillbaka bara ammat på natten. Har inte fått tillbaka ägglossningen/mensen. Om jag ger ersättning en natt så det inte blir något ammande på ett dygn, skulle det ev vara tillräckligt för att få den tillbaka? Vad tror ni/erfarenheter? Har tänkt nattamma ett tag till men vill få igång maskineriet också.. Tack för hjälpen!
Tack för svar!:) Hon är 6mån nu och jag hade tänkt sluta amma ungefär nu så kanske ska göra det istället.. hörde av bm att man kan få hjälp från kvinnokliniken om det är så att man vill bli gravid men då måste man ju såklart slutat amma.
Okej då kanske det funkar lite olika på olika ställen. Men skönt att de kollade upp dig ordentligt då:) Va cykeln "normal" direkt? Då håller jag tummarna!!
Vad skönt! Tack:)
Tempning kanske vore nåt! Jag har testat lite med ältest och fått fullt utslag men sen har det inte släppts något ägg iaf men jag tänker att då verkar ju kroppen liiiite förberedd!
Så häftigt att det kan bli annorlunda efter graviditet! Själv fick jag regelbunden mens efter första barnet vilket jag aldrig haft förut:)
Jobbigt att få sådana besked men som du säger så verkar ju allt fungera iaf:)
Jag har en 9åring och en 6mån. Ja med samma pappa:) och ja den andra va planerad:) Vi hade tänkt ett barn men ångrade oss därför blev det så långt emellan dem. Vi är sugna på en till nu tätt med den andra så därför vill jag få igång maskineriet! Så nu hoppas jag på att det drar igång samt såklart att det vill komma ett barn till.
Själv då? Då försöker ni få till ett syskon nu då?
Haha ja nu har vi ju börjat om så då kan vi lika gärna försöka få en till så iaf hon får ett tätt syskon:) Jag hade gärna fått tvillingar denna gång så hade jag inte behövt vara gravid en gång till... Ja jag skulle också gärna slippa gå tillbaka till jobbet emellan! Har två mån på mig så kommer nog bli så iaf:) Hade tänkt passa på att byta jobb men då får det vänta.. Hur länge har ni försökt få syskon nu? Kul med en 1-åring!<3