Clefairy skrev 2016-11-02 07:20:08 följande:
Hej!
Jag skrev ju förut om att jag haft en liten blödning några dagar efter ägglossning. Det började i fredags med lite rosa på pappret bara, sen lite bruna flytningar. Jag hoppades på att det kunde varit en nidis, men nu har jag gett upp hoppet om det och förskriver det som mellanblödning. Jag fick inga bruna flytningar i lördags, men från söndag till idag har jag haft dessa bruna flytningar. Inte mycket, men det märks i trosorna.
En eventuell nidis skulle inte bete sig såhär va?
Har även gett upp tanken på att jag skulle vara gravid eftersom jag inte märkt av ett enda symtom som inte lika gärna kan vara mens-symtom. Särskilt när folk skriver här om att de har BIM efter mig och redan känner av symtom så blir jag mer säker på att det inte funkat för mig. ;)
Ev blödning eller nidis har jag inget att säga om... men att du inte känt några symtom behöver inte betyda något alls. Jag har inte känt några symtom på mina två tidigare graviditeter men har varit gravid ändå och sen fortsatt och haft extremt lätta graviditeter med inget illamående eller andra krämpor över huvudtaget förutom lite trötthet i början. Så hoppet borde finnas fortfarande för dig. :)