BIM november 2016
Åh kul att höra! Vågar inte tro att det är så men hoppas verkligen! Tack för svar :)
Åh kul att höra! Vågar inte tro att det är så men hoppas verkligen! Tack för svar :)
Jag upptäckte just något roligt för alla oss som har BIM 13/11. Det är fars dag! :O hur roligt och häftigt hade inte det varit att få ett plus tillsammans med gubben då liksom?! Det enda tråkiga med det är att helt plötsligt så sköt mina förväntningar (som jag hittills lyckats hålla hyfsat låga) i skyn... oh well, får försöka tänka på annat. Som om det är så himla lätt :P
Som jag nämnt tidigare så pluggar jag på annan ort än den jag bor på. Så jag veckopendlar. Himla smidigt, 2,5 timmar med tåg, inga byten. Är idag på ÄL+4. Sitter på tåget o ska försöka plugga, har precis klämt i mig en macka. Plötsligt mår jag väldigt illa! Har nog aldrig blivit så glad för den känslan förut haha :D plötsligt känner jag mig mycket mer positivt inställd till allt. Vågar inte hoppas riktigt än, det är 9 dagar kvar innan vi ska testa. Men man kan ju inte låta bli att bli lite hoppfull :D
Har lite tankar kring perioden efter att vi plussat... hur gör ni med koffein? Jag själv dricker 2-3 koppar om dagen, ibland någon celsius/nocco (koffeindryck) när jag är trött och jobbar natt.
Hur gör ni med alkohol nu innan ni plussat?
Vill kolla lite tankar och funderingar :) idag BIM-6!
Jag dricker säkert 4-5 koppar om dagen. Är det någon fara tro? (Vecka 4+2)
Också en zero galning istället för kaffe :D
Men gått över till vanlig cola och försöker dra ner då zero innehåller mycket med e-ämnen än vanlig
Tänkte försöka dra ner på även färdigköpt för att undvika så mycket onödigt som möjligt. Göra allt från grunden, det blir den största utmaningen när man hatar att laga mat haha
Hur tidigt kan man testa? Har Bim 13/11 men är sååå otålig och vill veta nu! Dock så känner jag inga tecken så något säger mig att mensen kommer att komma som ett brev på posten. Men man hoppas ju verkligen såklart.
Jag är på BIM-7. Testade imorse(vet att det är för tidigt) men neg. Men har ändå en känsla denna månad att det kan vara något. Hur som helst.
När jag och min man hade sex precis så märkte jag efteråt att jag hade blödit lite. Ursäkta äckliga detaljer men jag gick på toa, han hade kommit i mig och när jag kissade då så kom det liksom en femtiörings blodklick i toan. Vad kan detta bero på? Har aldrig fått så innan under sex...
Du har helt rätt och självklart ska vi räkna ner ihop :) Så spännande!
Känner du något tecken?
Låter ju som bra tecken i alla fall :)
Hade ont i brösten men det gick över och nu känner jag ingenting förutom enorm trötthet men det tror jag också kan ha att göra med att det varit stressigt på jobbet. Precis som du säger så vill man ju inte hoppas för mycket och för mig känns det typ kört eftersom jag inte "känner" något. Men hoppas verkligen ändå på plus för oss båda.
Är det första barnet för er?
Och ja, det är vårt första barn :) första försöket på första barnet! Såå efterlängtat <3