BIM november 2016
Är din äl här nu?
Nu har jag slutat blöda efter mitt missfall och gravtestet visade åter igen ej gravid! Så nu borde kroppen fått ur sig allt!!
Ni som haft MF, när har ni haft mens eller ägglossning igen efter?
Jag brukar ha en cykel på mellan 28-35
God chanser skulle jag säga :D då borde ägget släppa inom 24-48h så kör på!!
Tack<3 det va ett tidigt MF, trist men ja bättre då än sen!
Beklagar ditt MA!! Hur långt gången var du?
Jag fick miss MF för en vecka sedan, så tycker kroppen skötte det väldigt bra iaf och greja allt på en vecka!
Du skrev innan att ni hade sex i måndags. Eftersom simmarna kan överleva flera dygn så borde det förhoppningsvis finnas några levande kvar fortfarande. Det är ju inte för inter som de säger att man ska ligga var 2-3 dag för störst chans. Om ni har sex ikväll blir det ju var tredje så du borde ha dugliga simmare fram tills ni ligger ikväll. Med andra ord så låter det inte som att du har missat ÄL oavsett. :)
Aboslut ÄL där, idag borde de väl vara svagare tänker jag.
Jo min stegring var 26/10 och nu har det gått neråt, så gissar jag kanske missat toppen. Men får fortsätta testa och se så den inte bara är sen, men ÄL-smärtan är inte lika stark nu så kanske är den förbi. Har lite koll på BIM 10/11 gissar jag (hemsk dag, var BF för vårt första missfall....) men skulle den komma under kommande dagar så flyttas ju bara BIM så inte hela världen, kommer inte sluta med ÄL-testen förrän jag ser klart svaga, då har den garanterat varit. Ska på VUL på tisdag så då lär de väl se om den är förbi om inte annat tänker jag.
Jag har gjort cellprov som gravid, ingen fara alls enligt BM. Tror de ändå gör en på inskrivningen sen om du inte har gjort på länge så lika bra få det gjort.
med mitt första tidiga missfall i mars så skötte kroppen allt snabbt och jag fick ÄL på dag 12 som vanligt räknat från första blödningsdagen på missfallet. Men nu efter MA hade jag ÄL först 2,5 månad efter...
Ja då har du nog ÄL i helgen, så mys ordentligt nu! Kul följas till BIM
Jo vi har legat i och jag vet att nivån kan variera så därför testar jag vidare. Men händer ingen mer höjning på kommande dagarna så gissar jag att den var nu. VI får se helt enkelt hur kommande dagar ser ut. Och vi fortsätter ligga i som vanligt så ägget lär ha en välkomnande samling om det kommit eller när det kommer
Spännande se om ditt har gått ner nu, var ju väldigt starkt igår.
Nu börjar väntan på BIM, ska verkligen försöka att inte analysera så mycket och framför allt inte börja testa tidigt. Jag har inte så höga förväntningar denna månad då min kille var bortrest typ mitt i ägglossningen(iaf vad jag trodde), tis-tors. Han landade dock natten till fredag och vi fick till det då, samt i fredags. Och i måndags innan han åkte. Enligt app hade jag äl i fredags(trodde den skulle komma på torsdagen) Vad anser ni om mina chanser?
Bim 13/11
Kram på er!
Här är man på äl+5. Samma symtom som förra cykeln. Så det bådar gott. Plussade då extremt svagt (med flera olika märken) men det försvann sedan och slutade i mf. Dock ett mycket tidigt sådant så tänker mer på det som mens. Så det är ingenting som grämer mig.
Känner mig helt säker på att ägget precis fäst hoppas bara på att det stannar denna gång. Bim 9 november men räknar med att plussa tidigare.
Enbart ont/känslig i bröstvårtorna och inte hela brösten, ökade flytningar som påminner om äl-sekret men de är vattnigare samt doft och smakförändringar sen igår. Och trött som tusan. Kan tillägga att jag är extremt hormonkänslig och så här har jag bara haft när jag plussat svagt tidigare. Har dock slutat med mf de gångerna (2 ggr).