Inlägg från: gosis |Visa alla inlägg
  • gosis

BF JULI 2017

Hej!

Jag är tänkte att jag skulle hoppa in här. Vet inte riktigt när jag har Bim men enligt min app så var det i fredags, men min cykel varierar mellan 28-31 dagar.

Tog ett test i fredags som var svagt, och nu i dag två dagar senare ungefär lika svagt. Innan fredagen så var det helt blankt och så negativt som det bara kan bli.

Ser ni andra något eller vad tror ni?

Hcg bökar väl var tredje dag, eller hur är det?

Var ett tag sen man var med om det här nu har hunnit och glömma.

• gosis

Persson 123:

Åhh då är det inte bara jag som ser. Ja jag ska kolla imorgon och ska testa med ett annat märke i eftermiddag. Känner molande värk och som starkare mensvärk typ, och ibland känns det nästan som det är mensen som kommer, men då är det bara flytningar typ.

• gosis
    Juciejos skrev 2016-11-20 14:19:31 följande:

Hallå allihopa!! Jag har en liten juli bebis i min mage. Har precis varit och köpt åksjukearmband och hoppas att illamåendet ska stillas lite!

Ni som börjat må illa, har ni gjort det från början eller har det kommit successivt?
  • gosis
    Lillkickan skrev 2016-11-21 08:18:46 följande:

Illamåendet började för en vecka sen typ och det har bara blivit värre tyvärr!

Vilken vecka började du må illa?
  • gosis
    Beebii skrev 2016-11-23 19:44:23 följande:

Har lite bekymmer med att det kommer brunt blod när jag torkar mig och idag har jag dessutom fått sprungit på toa stup i kvarten och vill bara sitta kvar...känner mig mer kissnödig men kommer inte så mycket. Jag misstänker urinvägsinfektion. Läst att det kan vara rätt dåligt. Är ju bara i v.8 (7+0) och har inskrivning nästa torsdag.

Vad skulle ni gjort? Ska jag ringa bm och få tidigare tid? Ska jag ringa och få vul och kontrollera? Känner mig velig och mesig då det är 3e barnet men det är så mycket som skiljer. Jag har inte haft några men förrän sista veckorna när magen är i vägen.

Vad säger man? Vad har man rätt till? :-/

Skulle nog be om en tid för koll av urin och andra värden kanske. Har du ont när du kissar?
Svar på tråden BF JULI 2017