elon skrev 2016-11-22 13:09:16 följande:
Kan man få komma in utan att ha haft missfall tror du? Jag är inte direkt rädd för att jag har det, MEN tanken finns ju alltid.. eller att det är en ofostrlig graviditet. Har till och från ont i magen med (vet att det kan vara växtvärk) men man gruvar ju sig ändå..
bebisdags skrev 2016-11-21 21:58:05 följande:
När jag var där gjorde de vul och då kunde man se det lilla hjärtat slå han slog även på så man fick se rytmen:) Vad mer än ul eller vul ville du göra då?:o Åh vad Spännabde iaf, hur mår du då?:)
Okej :) häftigt! Nä men det jag menar att det lät på henne som att jag skulle göra ett UL och inte VUL :p om du förstår.. :) och jag kan knappast göra ett UL så tidigt, är överviktig så..
Jag mår helt okej faktiskt :D känner mig illamående ibland, speciellt på jobbet då det ska bytas bajsblöjor haha. Och är vääldigt trött, förutom på kvällarna när jag lagt mig i sängen, då blir jag pigg hah. Hur mår du? :)
Jaha, nä hon sa ul till mig också men var ändå vul så ingen fara:)
Haha åh nej typiskt! Jo just nu mår jag hyffsat bra har dock haft det väldigt jobbigt under graviditeten från v8 (tror jag). Nu är det mest trött, ändrade smaker, illamående vid visa mater samt att kissa väldigt ofta haha.. Men inget som är så där super "jobbigt", däremot så säger dem ju att denna del I andra trimester börjar alla symptomer gå bort lite men inget jag märkt av än:)
elon skrev 2016-11-22 13:14:43 följande:
Förresten, fick du någon bild? Jag skulle gärna vilja ha en bild eller iaf få ta ett foto på skärmen, så man kan få visa maken om han inte kan följa med :D
Jag fick en bild, men sa till efter han var klar så blev inte en sån där super bra så tips är att saga till Torbjörn att du vill ha en bild innan han sätter igång:) Får man fråga vart I Sundsvall du bor? (a) Jag tycker det är lite små tråkigt att man har så få kring sin omkrets som väntar barn nu tillsammans.. Men de kanske dyker upp så småningom ;)