Gravida sundsvall bf 2017
Jag har bf i juli! :) kul med lite folk från samma stad.
Jag har bf i juli! :) kul med lite folk från samma stad.
Hej, BF 20/4 andra barnet :) rul 24/11 då ska vi titta könet. Har en son sedan innan så är väldigt nyfiken på vem som döljer sig där inne :D
Någon som vet om man kan göra ett privat ul någonstans ? :)
Hej hoppar in lite här, BF 20 maj och första barnet:D
Det var det egentligen men eftersom jag hade haft missfall innan så var de snäll att klämma in mig på en tid men går ju alltid att ringa och kolla för kan ju vara mindre kö nu:) Det kostade 200kr vilket jag tyckte var ett bra pris (blev nästan förvånad). Haha njaae hade lite oro innan men annars var det nog inte så läskigt, super roligt att se lilla pyret och få se hjärtat, helt underbar känsla :D
Vad roligt att berätta på julafton!! Haha det är ingen fara svarar så gärna på dem så:)
Tack så mycket och detsamma! Ja längtar verkligen,vissa dagar känns det som en evighet medan vissa dagar så känns det riktigt nära;) Jag är 21 år, du då?=)
Har varit på mitt ultraljud nu och allt såg jätte bra ut. Gud vilken lättnad alltså! Och WOW vilken upplevelse, helt sjukt att den lille ligger och rör sig så mycket i magen. Och jag var två veckor längre gången. Så nu har jag bf 6 april. WIIIEEEE :D :D
Hej!
Jag har BF i Juli. Så kul med folk i samma stad
Jag är 31 år och har en son på 11 år sen tidigare. Blir vårat första gemensamma det här. Så himla spännande. Längtar till UL så man får se om det blir en pojke eller flicka. Nu får gärna illamåendet ge sig snart
Hej! :D åh vad roligt, då har vi samma månad då ;) vilket datum har du? grattis!
[/quote]
Hej
Ja den 27e har jag än så länge . Du då?
Jag har varit på kvinnokliniken på Sundsvalls sjukhus för tidigt VUL v 7.
Dock har jag haft missfall innan så fick komma in för att stilla min oro.
Har sett Lill"n 3 gånger, och på torsdag ör de rul :)