Gravida sundsvall bf 2017
Hej på er,
Jag tänkte hoppa in här om det är okej:)
Vi väntar vårt 3e barn och bor i centrala Sundsvall.
Är nu i v.10:)
Hej på er,
Jag tänkte hoppa in här om det är okej:)
Vi väntar vårt 3e barn och bor i centrala Sundsvall.
Är nu i v.10:)
Tack!
Ja jättekul, speciellt i samma stad o allt:) Jag läste att ni längre bak i tråden pratat om privata ställen för ul/vul. Jag ringde båda ställena i förrgår och båda var fullbokade:(
Jag skulle så gärna vilja stilla min oro för druvbörd. Vågar lixom inte tänka att det finns en bebis där inne förrän jag sett den på skärmen. De misstänkte druvbörd sist (grav för 6mån sedan) men jag fick aldrig något svar riktigt..bara att "de nog inte var det".
Vilken vecka var ni i förresten när ni bokade in er hos mvc?
Ja Ondrasek har jag också försökt få tag i men dom tog inte emot nya patienter :/ så synd.. Men Fryklund kanske har tid lite längre fram? Jag hade kanske tur att få den tiden jag fick då..
Åh jag förstår dig :/ måste läsa lite om det, aldrig hört om innan..
Jag ringde min bm i vecka 4+2 typ (är i 6+0 nu), ska dit 30 november, men måste boka om den tiden så får se när jag får tid. Hon sa att det var bra att jag ringde på en gång så hon lättare kunde planera in mig :) hon är bara där tisdagar & onsdagar så.
Idag var vi på RUL, och allt såg bra ut och vi ska få en till liten son. Så glad just nu :)
Längesedan någon skrev här nu, hur går det för er? Hur mår ni?:)
Mår illa precis hela tiden o är så trött så man knappt orkar hålla sig vaken på dagarna. Märker att jag inte kan hålla lika många bollar i luften som vanligt på jobbet.
Har inte varit ute här på flera dagar för jag somnar nästan direkt jag kommer hem. Hur mår du då?
Ja d där med att tanken på all mat äcklar en känner jag igen.
Vi planerar sammanflytt för fullt o lär bli senast i februari
Men han är världens bästa som fixar disk o allt och masserar o pysslar om.
Jag är i vecka 7 (6+4).
Du då?
Hur mår ni alla? Själv har jag gått in i den perioden där allt ska vara bra men självklart blir man det undantaget som fortfarande mår dåligt:p Är i v 17 nu!:)
Är den här tråden helt död nu? :o