Inlägg från: dreamer74 |Visa alla inlägg
  • dreamer74

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Gissa gärna på denna lilla/lille krabat oxå ???? Bilder från kub v 12+4

• dreamer74
    Anonym (S) skrev 2017-01-25 16:11:43 följande:
    Tjej enligt nub.
    Tackar. Hoppas du har rätt. ???? På vilken bild ser du nuben?
  • dreamer74
    Anonym (S) skrev 2017-01-25 22:20:19 följande:
    På andra och tredje bilden. Ser ut som en vit liten "gaffel".

Har du flera killar sen innan eller :)?
    Ok. Då ska jag kika närmare på dom bilderna. Japp , tre söner sen tidigare
    (Alla frågetecken = glada gubbar )
  • dreamer74
    Anonym (S) skrev 2017-01-26 09:07:18 följande:
    Har också tre söner först. För ett år sen fick vi en tjej :). Lycka till! Tur det blir bra i slutänden vad det än är :).
    Ja absolut, huvudsaken är ju att det blir välskapt, men önska kan man ju alltid göra. grattis till lilltjejen :)
  • dreamer74

Brody: Du får gärna gissa på mina bilder oxå, finns på sidan 10. Sen undrar jag vad det är för prickar du såg på tidigare bilder. Tycker detta är intressant men svårt att se. Tack på förhand ????

• dreamer74
    brody skrev 2017-02-12 15:02:53 följande:

Dreamer74: Jag kollade dina bilder men kunde inte se två prickar där nere. Så jag gissar på flicka. Men prickarna kanske kommer senare. Vet inte när de syns. Kanske för tidigt att se. Kunde inte se pojknub heller.

Ok, tack. Dom flesta har gissat flicka, hoppas ni har rätt då jag bara har pojkar sedan innan o detta är en liten sladdis. Återkommer efter RUL om ca 2 veckor o talar om om det var rätt eller inte.
  • dreamer74
    dreamer74 skrev 2017-02-12 19:22:33 följande:
    Ok, tack. Dom flesta har gissat flicka, hoppas ni har rätt då jag bara har pojkar sedan innan o detta är en liten sladdis. Återkommer efter RUL om ca 2 veckor o talar om om det var rätt eller inte.
    Du gissade rätt , enligt RUL är det en flicka.
Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)