Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
Om en vecka får jag veta vad det blir. Men jag skulle bli glad om nån ville gissa på min bild:)
Om en vecka får jag veta vad det blir. Men jag skulle bli glad om nån ville gissa på min bild:)
Vecka 12+5
Gissa gärna på min skrutt! (11+5)
Ser ni nubben? Detta är i v.14
Gissa gärna????
någon som vill gissa på min busfrö? Vecka 13 (12+01)
Kub 12+3
Är så nyfiken på vad det är :)
Rul om 1,5 vecka får se då! Så spännande :)
Kön syns inte på bilden, men någon som kan gissa iaf? :)
Bebis idag 12+2, kan man se något utifrån denna bild? :)
Här är min älskling :) mitt första barn är pojke och är super nyfiken på dennas kön så hoppas nån vill gissa :) rul 14/3 ska tareda på kön då!
Har denna men den är från 1 1/2 vecka sedan...
12+4 :) på kub
Har du en gissning på denna V13+0
Testar igen :) någon som kan gissa på min lilla plutt? V12+5
Har tyvärr bara dessa :( får snällt vänta tills RUL 13/4 <3 så galet nyfiken :)
Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
Kan någon gissa på min? Har rul om två veckor och detta är ifrån kub i vecka 13 :)
Här kommer en bild från b 14+0
Någon som vill gissa? :)
Tyvärr inte, dessa var de bästa bilder jag fick. Kan man se köns-nuben eller gå efter skallteorin på bilderna kanske? (Om ens nuben syns :) )
Åh vad spännnade! Vi har rul om 2 veckor men har haft en pojkfeeling hela tiden :) Får man fråga vad du baserar det på då jag inte kan sånt :)