Inlägg från: Hallonfrossa |Visa alla inlägg
  • Hallonfrossa

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Här är min lill* i vecka 12, ni får gärna gissa, skulle bli super glad :)

• Hallonfrossa
    Anonym (tror) skrev 2017-04-08 09:23:34 följande:

Väldigt dålig bild Men gissar väl pojke då.

Mjölk skrev 2017-04-08 11:04:24 följande:

Jättesvårt att gissa! Men drar till med pojke. ????

Ja jag vet, hon tog den sämsta bilden till mig tyvärr men jag är glad för gissningarna ändå, får vänta 2 veckor till och se på rul :)
  • Hallonfrossa

Fick en bild från mitt rul underifrån så man ska kunna se bebis kön, lägger upp orginal och en där konturerna är ifyllda, vad tror ni?

Min bm ville inte alls gissa.

• Hallonfrossa
    Anonym (Mimmie) skrev 2017-04-27 20:35:35 följande:

Vilken härlig bild, man ser precis vad det är. Grattis till pojke :))))

Vilken vecka är du i?

Jag tycker oxå det ser ut som pojke men vågar inte lita fullt ut på det då vi har 4 flickor sedan innan :)

Tack! Är i vecka 18 :)
  • Hallonfrossa
    Anonym (Mimmie) skrev 2017-04-27 21:13:04 följande:

Tycker verkligen det ser ut som snopp. Vad konstigt att bm inte ville säga något. Jag tycker faktiskt de överdriver när det kommer till kön. När jag frågade bm vad hon ser kändes det som om jag hade frågat något som jag inte borde. Just kön är känsligt ämne och jag har aldrig fattat varför. Vill man veta vad ens barn har för kön borde det inte alls vara problem om bm ser vad det är.

Nä fattar inte heller det där, vet att det förr var för att vissa från olika kulturer valde att göra abort om det var ett specifikt kön, men tror inte det är så nu längre, så tycker oxå det är lite löjligt, det är ju mitt barn så syns det tycker jag har rätt att veta om jag vill :)

Skulle vara super kul med en pojk, men en flicka är ju lika Välkommen, vi är proffs på flickor här
Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)