Ivf start i November
Hej,
Jag är ny här inne. Kände att de kunde vara bra att hitta fler som är i samma situation. Vi ska på vårt första läkarbesök på onsdag, lite nervöst men längtan är stor nu.
Hej,
Jag är ny här inne. Kände att de kunde vara bra att hitta fler som är i samma situation. Vi ska på vårt första läkarbesök på onsdag, lite nervöst men längtan är stor nu.
Hej! Gud så spännande! Då ligger vi väldig när i tid! Vi ska som sagt dit på tisdag! Ja nervositeten gör sig verkligen påmind nu. Men samtidigt ska de bli väldigt spännande! Hoppas allt går bra för er ?
Hej vad kul med en tråd som passar mig. Vi ska börja med sprutor "kort protokoll" på måndag. Har aldrig varit så lycklig över att få mensen som idag:) vart ska ni göra ivf.? Vi ska åka till Huddinge i sthlm. " bor på gotland" så min kommun betalar allt för oss. Både behandling och resekostnader,;)
Va kul! Vi ska göra våran på sahlgrenska i göteborg!
Hej! Det gick jättebra. Jag trodde inte innan att jag var nervös. Men när vi åkte där i från blev jag akut trött och ville bara sova. Antagligen alla spänningar som släppte.
Vi kom fram till att vi ska köra de korta protokollet. Och om mensen kommer som den ska nästa månad så blir det ett äggplock innan jul!
Hur gick det för er?